wszystko jest oryginalne VW, nie zadne podróbki typu "made in china" co to to nie....
a moze Ci mechanicy mieli racje ze w mk4 nie ma regulacji, dziwna ta sprawa zdania podzielone i co robic ?!
Kto mi to naprawi ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wszystko jest oryginalne VW, nie zadne podróbki typu "made in china" co to to nie....
edytuj temat i napisz małymi literami...szlachcic_1990 pisze:NIERÓWNOMIERNE ŚCIERANIE OPON MK4
jednak jest tolerancja "sa fasolki" i co dalej tu sie reguluje tak ?manior15 pisze:Rozumiem ze zdejmowałeś koło odkręcałeś te śruby na sworzniu i jesteś pewny ze nie ma tolerancji?
no i to je właśnie to, chodzi cała zwrotnica, sworzeń a wraz z nią koło i tak się ustawia katy, jedź na geometrie do dobrego mechaniora na ustawienie..szlachcic_1990 pisze:kolo chodzi ze sworzniem
jak znajde takiego to bedzie dobrze, nom musze sie wybrac bo szkoda opon...manior15 pisze: jedź na geometrie do dobrego mechaniora na ustawienie..
nie nie wszystko oryginalne VWrokoski pisze: Może masz jakiś wahacz oryginalny ale kupiony w sklepie skody, tańszy i przez przypadek bez jakiejś regulacji.
Narazie sie nie bede wybierał do Sosnowca, zobacze co pokaża mechanicy u mnie. Jade w czwartek bo jestem juz umówiony na ustawianie moze zrobia a jak nie to bedzie zjeb_a mechaniora...rokoski pisze: ul. Swobodnej w Sosnowcu.
Adres gościa masz, jak masz blisko podjedz, lepiej wydać z 40 niż sobie zajechać opony.
czy napewno gdzies pod kolyska w mk4, gdybym wiedzial na 100% bylo by git a jak bym wiedzial w którym miejscu to juz by było cudownie przydaly by sie jakies fotki gdzie i jak na tej kolyscekaterpi pisze: Zbieżność ustawiasz na drążkach, natomiast kąty na sworzniach i jeszcze gdzieś tam pod kołyską.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości