Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Witam
Niedawno zakupiłem nowe amortyzatory (o obniżonym skoku ). Oprócz tego oczywiście na tył poszły nowe odboje. Teraz na większych dziurach słyszę z tyłu metaliczny dźwięk dobijania amortyzatora np przy przejeździe kolejowym. Dodam że sprężyny mam standardowe. Co może powodować drażniący dla ucha dźwięk? Tuleje metalowo-gumowe wymienione, odboje i osłony nowe. Czyżby sprężyna była zbyt ściśnięta? Za wszelkie rady będę wdzięczny.
Niedawno zakupiłem nowe amortyzatory (o obniżonym skoku ). Oprócz tego oczywiście na tył poszły nowe odboje. Teraz na większych dziurach słyszę z tyłu metaliczny dźwięk dobijania amortyzatora np przy przejeździe kolejowym. Dodam że sprężyny mam standardowe. Co może powodować drażniący dla ucha dźwięk? Tuleje metalowo-gumowe wymienione, odboje i osłony nowe. Czyżby sprężyna była zbyt ściśnięta? Za wszelkie rady będę wdzięczny.
Alpine CDA-9812RR
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Sprawdz srednice wew. tuleji tej dolnej od amora i zobacz czy jest ta sama jak na tym nowym. moim zdaniem amortyzator o obnizonym skoku powinien miec dopasowane do tego sprezyny albo na poczatek posprawdzaj czy dobrze poskrecales ta gorna srobe i czy sprezyny leza dobrze w amortyzatorze z tego co pamietam to tam masz na dole rowek na sprezyne a gora jest obojetna. pozdrawiam:D
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
a może tłumik puka o belkę
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Amorek rozbiorę jeszcze raz w celu sprawdzenia czy wszystko jest jak należy, tłumik siedzi sztywno, sprężynę też ustawiłem na swoje miejsce, śruby poskręcane jak powinny, ale nie zawadzi sprawdzić jeszcze raz. Czy przypadkiem nie trzeba wymienić górnych ograniczników (tych gumowych)?
Alpine CDA-9812RR
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Jest możliwość że orginalne sprężyny są zbyt długie do amortyzatorow o obnizonym skoku, moja rada wyciagnij amorek ustaw go w najwyzszym punkcie i sprawddz czy sprezyna latta luzno czy byc moze jest zbyt bardzo scisnieta.
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
albo poprostu zainwestuj w sportowe zawieszenie choć proponował bym gwint zawsze lepiej wiedziec ze ma sie regulacjie;p
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Widzisz Borsuczek, przy wymianie amorów się długo zastanawiałem nad sportowymi czy gwintem, gwint był "trochę" droższy więc zakupiłem sportowe amory a że idzie zima postanowiłem że sport springi założę na wiosenkę. Być może masz rację co do zwykłych sprężyn. Na pewno ściśnięte są z przodu, jeśli tak samo jest z tyłu to przy dziurach sprężyna szybko rozciąga amor i amor stuka, chyba że się mylę. Weekend idzie więc się tym zajmę. Dodam że stukanie jest sporadyczne, ale jakże potrafi dać po uszach.
Alpine CDA-9812RR
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'
Metaliczny stuk tylnego zawieszenia
Zima i gleba nie gra ze soba:P kup jakis sprzet caraudio i poszczaj glosno tez jakies rozwiazanie;p Przyjemnego weekendu pozdro:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości