Wybór gleby..

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gofer-przemos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 07:45
Lokalizacja: KRAKÓW (Nowe Brzesko)
Kontakt:

Wybór gleby..

Post autor: Gofer-przemos » pn sie 23, 2010 17:27

Witam, mam poważny dylemat i mam nadzieję, że mi pomożecie :P Do tej pory jeździłem na zawiasie weiteca 40/40 niestety tylne amorki się wylały i teraz zastanawiam się czy kupić (kompletne) 40/40 czy może 60/60.. Tej drugiej, niższej opcji trochę się boję bo nie chcę czegoś cennego zostawić na drodze :) Jak wam jeździ się przy takim zawiasie? Z góry dzięki za pomoc! PozdraVWiam !!


Moje MK III -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=250215

Awatar użytkownika
tobi19761
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:42
Lokalizacja: toporowice

Wybór gleby..

Post autor: tobi19761 » pn sie 23, 2010 19:28

ja bym został przy pierwszej opcji bo na takiej jeżdże!


tobi

Awatar użytkownika
tycekvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: czw sie 06, 2009 15:40
Lokalizacja: Dziwnów

Wybór gleby..

Post autor: tycekvw » śr sie 25, 2010 22:02

Kolego musisz sam zdecydować. Uważam ze gleba -40 to żadna gleba :jezor: Ja jeżdżę cały rok na 80/80 i nic nigdy nie "zostawiłem" na drodze. :bigok: Z tym że na zimę zakładam większą felgę i wyższą oponę wiec mam te 3 cm wyżej. Więc kolego nie zastanawiaj się i kładź jak najniżej :okej:



Awatar użytkownika
tobi19761
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:42
Lokalizacja: toporowice

Wybór gleby..

Post autor: tobi19761 » czw sie 26, 2010 08:34

choćbyś nie wiem ile na dół puścił to i tak z golfa ferrari nie zrobisz :jezor:


tobi

Awatar użytkownika
Gofer-przemos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 07:45
Lokalizacja: KRAKÓW (Nowe Brzesko)
Kontakt:

Wybór gleby..

Post autor: Gofer-przemos » czw sie 26, 2010 10:17

Słuchaj kolego dla mnie gofer to coś więcej niż ferrari ;)))))))


Moje MK III -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=250215

Awatar użytkownika
*adik*
Elo wariat
Elo wariat
Posty: 649
Rejestracja: wt sty 12, 2010 14:50
Lokalizacja: Olszynka/Prudnik

Wybór gleby..

Post autor: *adik* » czw sie 26, 2010 10:22

moj kolega jezdzi na 80/80 juz 2 rok zima nie zima i nic nie" zostawia", 40/40 to toszke mało :)
tak ze mozesz spokojnie zejsc nizej no ale wiadomo ze trzeba bedzie bardziej uwazac


Gdy się urodziłem diabeł powiedział: "O k..wa! Konkurencja!"
Mój klekot :D - Diesel kopci, diesel czadzi - diesel nigdy Cie nie zdradzi :satan:

Awatar użytkownika
brayan1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob paź 23, 2010 00:23
Lokalizacja: Olsztyn

Wybór gleby..

Post autor: brayan1 » pn lut 07, 2011 17:47

Witam serdecznie, przyszła pora na wymianę amorków w moim golfie mk3 1.9 TDI AFN variant z 97 roku. Chcę autko delikatnie obniżyć zeby lepiej się prezentowało, było trochę twardsze i lepiej prowadziło się w zakrętach. Jednocześnie chciałbym zachować jego funkcjonalność, często podróżuje autem w 5 osób i bagażem. Nie chciałbym mieć problemu z obcierającymi kołami, a kółka mam 195/50/15. Myślałem o wymianie amortyzatorów i sprężyn, przeszukując forum spotkałem się z różnymi opiniami, co do marki tych podzespołów i cen. Jestem w tym temacie zupełnym laikiem i liczę na pomoc osób które zjadły zęby na zawieszeniach. Czy istnieje jakiś złoty środek między glebą a funkcjonalnością?? Nie chciałbym gwintu myślę raczej o jakimś gotowym zestawie. Na ten cel chciałbym przeznaczyć ok 1500 Pln.

Dziękuje bardzo za odpowiedzi pozdrawiam wszystkich fanów tej wspaniałej marki, i przepraszam jeśli pisze w złym temacie.



red_devil25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1065
Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
Lokalizacja: SRC

Re: Wybór gleby..

Post autor: red_devil25 » pt lut 11, 2011 23:11

brayan1 pisze:Witam serdecznie, przyszła pora na wymianę amorków w moim golfie mk3 1.9 TDI AFN variant z 97 roku. Chcę autko delikatnie obniżyć zeby lepiej się prezentowało, było trochę twardsze i lepiej prowadziło się w zakrętach. Jednocześnie chciałbym zachować jego funkcjonalność, często podróżuje autem w 5 osób i bagażem. Nie chciałbym mieć problemu z obcierającymi kołami, a kółka mam 195/50/15. Myślałem o wymianie amortyzatorów i sprężyn, przeszukując forum spotkałem się z różnymi opiniami, co do marki tych podzespołów i cen. Jestem w tym temacie zupełnym laikiem i liczę na pomoc osób które zjadły zęby na zawieszeniach. Czy istnieje jakiś złoty środek między glebą a funkcjonalnością?? Nie chciałbym gwintu myślę raczej o jakimś gotowym zestawie. Na ten cel chciałbym przeznaczyć ok 1500 Pln.

Dziękuje bardzo za odpowiedzi pozdrawiam wszystkich fanów tej wspaniałej marki, i przepraszam jeśli pisze w złym temacie.
kolego mialem w mk3 obnizenie 40/40 i te same dylematy co Ty.Bylo dobrze i polecam.Wiadomo potem apetyt rosnie i czlowiek chce nizej ,ale zacznij do tego ,a potem ewentualnie w dol.Mialem zestaw MTS Technik kompletny kit .Te same opony i nie bylo problemu ,z obcieraniem itd.


Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości