Mcperson
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mcperson
Witam ostatnio podnosząc samochód na lewarek zobaczyłem że cały przedni mcperson chodzi góra <-> dół całość razem z kołem o co chodzi z tym tak ma być ? może brakuje elementu z załączonego zdjęcia [nr. 25] ? dodam jeszcze że w drugim kole tego nie ma.
foto:
foto:
Re: Mcperson
To jest luz powiedzmy w granicach 3-5 cm. wychodzi na to że luz ma być, czemu go nie ma w drugim kole coś nie tak ?miś fazi pisze:taki luz na osadzeniu kolumny w kielichu ma być , bardziej martwiłbym się dla czego nie masz takiego luzu w drugiej kolumnie , oczywiście mowa tu o luzie wgranicy 1 - 2 cm
Edit:
Najprawdopodobniej coś poszło jak kręcę kierownica to wydobywa sie dziwny dźwięk z górnej części mcpersona tak jak by jakąś grubą gume naciągał i kierownica ciężej chodzi co tam się mogło stać, jaka część może do wymiany zdaję mi się że najprędzej coś takiego: http://www.motoneo.pl/img/162/mid/V10-1156.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mcperson
Tak to poszła poduszka, jeszcze pytanko czy tą poduszkę zmienię sam bez ściągacza sprężyn i czy po takim zabiegu nie trzeba robić zbieżności ?elpiotrek pisze:inside, tak prawdopodobnie poszła górna poduszka wraz z łożyskiem.
Mcperson
Przy takiej ingerencji w zawias należy zrobić geometrię, chyba, że nie zależy Ci na oponach.
Re: Mcperson
Aha ... na oponach mi zależy dlatego zapytałem przed robocizną.jhosef pisze:Przy takiej ingerencji w zawias należy zrobić geometrię, chyba, że nie zależy Ci na oponach.
-
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
- Kontakt:
Re: Mcperson
luzy muszą być jak najbardziej jak chodzi na podnoszonym lewarku ponieważ masz ok 2 cm luzu niewiem czemu ale tak jest z przodu zrobione nr25 jak niemasz z jednej strony to kupuj i nieogladaj się to że się rusza to musi sie ruszać ponieważ przednie całe zawieszenie skręcaniu sie kręci lewo czy w prawo jak skrecasz i niemożebyś zamatowane na stałe dlatego jest tam łozysko a nr 23 to jest poto by amortyzator przy pełnym wychyleniu nie wyleciał z siedliska inaczej nieumiem wytłumaczyć
LEŚNY PRZYTULAS
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mcperson
Luz góra dół raz jest wiekszy raz mniejszy zależy od stanu górnego mocowania kolumny. A przy ocenie patrz na to jak wysoko talerzyk od góry wystaje nad blachę kielicha, jeśli wysoko albo ,po jednej stronie wyżej wymieniaj łożysko
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mcperson
czy poduszke amortyzatora da sie wymienic nie ruszajac srub od zwrotnicy ? w sensie czy po odkreceniu tylko gornej sruby bedzie dostep zeby wymienic poduszke z lozyskiem ?
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mcperson
nie ale opcja jest taka że demontujesz przegub, sworzeń, końcówkę drążka i wyjmujesz całą kolumnę. I tak trzeba będzie geometrię ustawiać więc sam oceń co jest dla ciebie prostsze. Jeśli nie masz narządzi typu ściągacz do sworzni oraz naprawdę porządnego klucza z przedłużką do odkręcenia nakrętki przegubu to łatwiej będzie odkręcić amorek od zwrotnicy to tylko dwie śruby, zaznacz położenie i mniej więcej ustawisz jak było, reszta na przyrządach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mcperson
Jeszcze się za to nie zabierałem lada dzień będę to robił spróbuje sam to zrobić i podjadę tylko na geometrie, nie wiem ile mechanik bierze za wymianę + geometrie. Przemek i Paweł Marek dzięki za wytłumaczenie .
-
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
- Kontakt:
Mcperson
żeby wymienić amortyzator lub zobaczyć łożysko usytuowane od góry to potrzebujesz klucz nasadkowy 17oczkowy gięty bo inaczej nie wejdziesz odaz inbus bu przytrzymać prowadnice amortyzatora by sie niekręciła razem z nakrętką. i od dołu odkrecasz 2 śruby na klucz 19 najlepiej oczkowe zwykłem by chwycić cały łebek śruby by nie objechać śruby od strony odkażającej. noi amortyzator jest twój nieczeba nic innego odkręcać. Wiem bo golfy mam w jednym paluszku bo lubie się babrać i wiem co mam zrobione a mechanikom niewierze bynajmniej wiem że na 100% jest zrobione a mechanik skasuje jak za zboże a nic nie zrobi wiem po swoim doświadzczeniu pozdrawiam
LEŚNY PRZYTULAS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości