Panowie mam problem ,i zwracam sie do was o pomoc w moim 1.9 TD AAZ nie ma egr a mam takie dwa zawory
191906283A
i chodzi o to ze mam to w tej chwili odpiete bo silnik na zewnatrz itd. ale jak to podlaczyc zeby wszystko dobrze grało i czy sa potrzebne 2 czy 1,bo skoro nie ma egr to chyba 2 sa nie potrzebne jeden wystarczy do sterowanie WG ??? Dajcie znac co i jak jutro wracajac z garazu dodam foty jak to u mnie wygląda
Problem z zaworami magnetycznymi ???!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Problem z zaworami magnetycznymi ???!
podłacz tak jak na schematach które znajdziesz w google
https://www.google.pl/search?q=aaz+vacu ... zJ-cyKkpM:
https://www.google.pl/search?q=aaz+vacu ... zJ-cyKkpM:
Problem z zaworami magnetycznymi ???!
tylko u mnie sprawa wygląda tak ze wężyk nr 10 jest podpięty do kolektora ssącego wytwarza ciśnienie i porusza boost pinem w pompie to już jeden wężyk idzie inaczej niżna schemacie to jeśli zrobię to tak ze wężyk nr 18 połączę takim trójnikiem (bo pamiętam ze jest tam coś takiego u mnie)z nr 16 i 17 a z numeru 22 bezpośrednio podepnę do WG to będzie to działać jak myślicie .Tylko nw co wtedy z tym co jest węzyk nr 21 czy zostawić puste bo nw wtedy który zawór otwiera żeby wg chodziło i wgl ,wydaje mi się ze nr 21 może być wolny bez podłączenia bo skoro od 18 z vacum idzie to jak podlącze tak jak pisze wyżej będzie git dajcie znać czy dobrze to obmyślałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości