Golf 4 1.8 T Zle Ustawiony Rozrząd !!!
: śr cze 28, 2017 05:04
Witam serdecznie
Panowie po pierwsze chce powiedzieć ze wiem jak ustawić w 1.8t rozrząd rozchodzi sie tutaj o inną rzecz przybliżę wam sprawę .
Kupiłem całego angola z silnikiem 1.8T oczywiście szybko zorientowałem się ze golfik jest po wirusie . Oczywiście zrobiłem swap (udany ) i tak sobie śmigałem no i niestety ostatnio najprawdopodobniej wypchnęło mi uszczelkę pod głowić no to oczywiście rozebrałem wszystko ze by zdjąć głowicę wszystko było cacy do momentu zdjęcie pokrywy zaworów a tam psikus Mianowicie rozrząd został ustawiony na znaki czyli wał korbowy w punkcie wałek rozrządu (mowa jeszcze przed zdjęciem pokrywy) w punkcie ale niestety wałek rozrządu ( ssący ) wygląda tak jak by był przestawiony o jeden ząbek w prawo stojąc od strony rozrządu. Teraz powiem jeszcze ze silniczek chodził jak złoto żadnych stuków ideolo odpalał też bez zarzutu . Jutro jeszcze dołączę zdjęcia jak to dokładnie wygląda . I teraz mam parę pytań i może jakaś mądra głowa mi pomoże
1. Czy ktoś specjalnie ustawił tak wałek ssący ze by się wcześniej otwierał zawory ??
2. Czy jak ustawię ten wałek prawidłowo na znaki to samochód może jeździć gorzej i być słabszy ??
3. Czy po powrocie na oryginale ustawienia wałka będzie to miało wpływ na wirusa który mógł być wgrywany na takim ustawieniu jaki jest teraz ??
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
Panowie po pierwsze chce powiedzieć ze wiem jak ustawić w 1.8t rozrząd rozchodzi sie tutaj o inną rzecz przybliżę wam sprawę .
Kupiłem całego angola z silnikiem 1.8T oczywiście szybko zorientowałem się ze golfik jest po wirusie . Oczywiście zrobiłem swap (udany ) i tak sobie śmigałem no i niestety ostatnio najprawdopodobniej wypchnęło mi uszczelkę pod głowić no to oczywiście rozebrałem wszystko ze by zdjąć głowicę wszystko było cacy do momentu zdjęcie pokrywy zaworów a tam psikus Mianowicie rozrząd został ustawiony na znaki czyli wał korbowy w punkcie wałek rozrządu (mowa jeszcze przed zdjęciem pokrywy) w punkcie ale niestety wałek rozrządu ( ssący ) wygląda tak jak by był przestawiony o jeden ząbek w prawo stojąc od strony rozrządu. Teraz powiem jeszcze ze silniczek chodził jak złoto żadnych stuków ideolo odpalał też bez zarzutu . Jutro jeszcze dołączę zdjęcia jak to dokładnie wygląda . I teraz mam parę pytań i może jakaś mądra głowa mi pomoże
1. Czy ktoś specjalnie ustawił tak wałek ssący ze by się wcześniej otwierał zawory ??
2. Czy jak ustawię ten wałek prawidłowo na znaki to samochód może jeździć gorzej i być słabszy ??
3. Czy po powrocie na oryginale ustawienia wałka będzie to miało wpływ na wirusa który mógł być wgrywany na takim ustawieniu jaki jest teraz ??
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam i czekam na podpowiedzi