Strona 1 z 1

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

: czw maja 11, 2017 21:19
autor: Skywalker412
Witam. Mam mały problem z Golfem 2 G60. Silnik po kapitalnym remoncie, remont został zrobiony mniej więcej miesiąc temu. Po remoncie silnik palił, lecz gdy dzisiaj próbowałem go ponownie odpalić niestety stracił kompresje (stało się tak również przed remontem). Czy ktoś miał podobny przypadek, oraz czy da się jakoś zrobić tak aby puściły pierścienie z tłoka? Pozdrawiam

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

: sob maja 13, 2017 17:33
autor: Michał_1977
Skywalker412 pisze: lecz gdy dzisiaj próbowałem go ponownie odpalić niestety stracił kompresje (stało się tak również przed remontem)
Kręcisz rozrusznikiem,a silnik nie spręża,tylko zachowuje się jakby były świece wykręcone i w ogóle kompresji brak?
Skywalker412 pisze: Czy ktoś miał podobny przypadek
Jeśli tak jak ja wyżej napisałem,to ja miałem.

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

: sob maja 13, 2017 18:05
autor: arka10
Michał to ciśnienie oleju ?

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

: sob maja 13, 2017 21:16
autor: Michał_1977
arka10 pisze:Michał to ciśnienie oleju ?
Tak. Zacinający się zawór w pompie i nadmierne ciśnienie,które podpiera zawory.
Wymiana pompy,rozwiązała problem.

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

: pt maja 26, 2017 20:38
autor: Skywalker412
Chodzi o to, że gdy podpinam urządzenie do mierzenia sprężania, na cylindrach mam tylko 3.0, 5.0, 5.0 i 3.0 bara sprężania. Gdy robiłe już że tak powiem kape silnika okazało się że wszystkie pierścienie zacisły się na tłoku tak, jakby tłok przed wsadzeniem nie był w ogóle czyszczony. Oczywiście wszystko zostało wyczyszczone a pierścienie były luźne. I teraz prawdopodobnie stało się to samo.