Strona 1 z 1

DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

: śr maja 03, 2017 10:35
autor: mayweather
Witam,

Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)

Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?

Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

: śr maja 03, 2017 12:03
autor: waski1
Na N.

Re: DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

: ndz maja 07, 2017 14:16
autor: Garrison
mayweather pisze:Witam,

Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)

Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?

Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Między N, a P jest różnica taka, że na N nie wyciągniesz kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo na N masz czysty luz, a na P dodatkowo blokadę ze skrzyni.