Wspomaganie kierownicy - problem przy szybkim "kręceniu"
: pt kwie 28, 2017 22:41
Witam.
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Golfa MK5 2.0 TDI BKD 2004 Comfortline. Zauważyłem, że podczas szybkiego kręcenia kierownicą na parkingu kierownica chodzi zauważalnie ciężej aniżeli kiedy kręcę nią powoli lub umiarkowanie. Nie jest to opór jednostajny, a raczej takie "mikroprzycięcia". Problem jest zauważalny na standardowych podłożach, na placu pod domem, gdzie mam żwirek kierownicą można obracać paluszkiem i wtedy ciężko sprowokować powyższą dolegliwość, ale wystarczy że wyjadę na asfalt. Dodam, że mam ustawioną charakterystykę na "User 6" w VCDSie. Kontrolki żadne nie święcą, a VCDS nie zwraca żadnych błędów, nie słyszę żadnych stuków. Zaraz po zakupie(marzec) przy maksymalnym skręcie w prawo było słychać jakieś tarcie, jednak ustąpiło.
Proszę o jakieś porady, co może być nie tak?
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Golfa MK5 2.0 TDI BKD 2004 Comfortline. Zauważyłem, że podczas szybkiego kręcenia kierownicą na parkingu kierownica chodzi zauważalnie ciężej aniżeli kiedy kręcę nią powoli lub umiarkowanie. Nie jest to opór jednostajny, a raczej takie "mikroprzycięcia". Problem jest zauważalny na standardowych podłożach, na placu pod domem, gdzie mam żwirek kierownicą można obracać paluszkiem i wtedy ciężko sprowokować powyższą dolegliwość, ale wystarczy że wyjadę na asfalt. Dodam, że mam ustawioną charakterystykę na "User 6" w VCDSie. Kontrolki żadne nie święcą, a VCDS nie zwraca żadnych błędów, nie słyszę żadnych stuków. Zaraz po zakupie(marzec) przy maksymalnym skręcie w prawo było słychać jakieś tarcie, jednak ustąpiło.
Proszę o jakieś porady, co może być nie tak?