Falujące obroty 1.8T AUQ
: wt lut 28, 2017 21:44
Witam Panowie,
Otóż zrobiłem wszystko jak w tym linku http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false; to znaczy
- EVAP - pochłaniacz par puki co jest wpięty ale króciec ten co idą opary z baku, ten co jest nad przepustnicą i pod kolektorem są zaślepione sylikonowymi korkami i skręcone nowymi opaskami ślimakowymi.
- Odma - zrobiony oil catch tank z bidonu rowerowego z pokrywy zaworów idzie w dół w trójnik gdzie idzie przewód od plastikowego kolanka od sinika to do bidonu i powraca z powrotem do dolotu, wszystkie węże olejoodporne i opaski nowe, ogólnie jak w tym linku.
- Odkurzacz zostawiony wpięty ale wszystkie plastikowe węże wywalone
- Zaworki pod kolektorem wpięte w wtyczki ale bez węży
- nowy przewód z kolektora do regulatora a drugi króciec zaślepiony korkiem sylikonowym + opaska, z serwa do kolektora jeden przewód z zaworkiem zwrotnym
- wymieniona na nową uszczelka kolektora ssącego i oringii na wtryskiwaczach. Na początku zbyt lekko dokręciłem kolektor ssący bo nie chciałem urwać śrub później dokręciłem mocniej zaczynając od środka do zewnątrz. Może jeszcze raz wymienić uszczelkę tylko od razu mocniej dokręcić ?
Przed tym zabiegiem auto chodziło normalnie miało mniejszą moc ale to przez dziurawe węże pod kolektorem, teraz ma większą moc ale faluje jak cholera. Jak zejdzie z ssania to zaczynają falować obroty schodzi poniżej 900 czasami nawet do 500 aż auto przygasa i skacze do 1100-1200. Jak dodam gazu to czasami jakby go zatyka zalewa i strzela w wydech ale ostatnio nie było takie problemu i wystarczy że przytrzymałem gaz na 1100 i już nie falowało. Ktoś ma pomysły od czego to ? Czy nieszczelny DP może być winowajcą ? Ktoś wie na ile "niutomera" dokręca się ssący kolektor ?
Poniżej wrzucam filmik, kontrolka epc świeci się tak jakoś po swapie bo wcześniej było 1.6.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7j54DX ... e=youtu.be[/youtube]
Sory za jakoś z tel
PS.
Czy jak wypnę te zaworki, evap i odkurzacz i zostawie wtyczki nie usuwając ich puki co z programu to po za choinką na desce nie będzie straty na mocy ?
Pozdrawiam
Otóż zrobiłem wszystko jak w tym linku http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false; to znaczy
- EVAP - pochłaniacz par puki co jest wpięty ale króciec ten co idą opary z baku, ten co jest nad przepustnicą i pod kolektorem są zaślepione sylikonowymi korkami i skręcone nowymi opaskami ślimakowymi.
- Odma - zrobiony oil catch tank z bidonu rowerowego z pokrywy zaworów idzie w dół w trójnik gdzie idzie przewód od plastikowego kolanka od sinika to do bidonu i powraca z powrotem do dolotu, wszystkie węże olejoodporne i opaski nowe, ogólnie jak w tym linku.
- Odkurzacz zostawiony wpięty ale wszystkie plastikowe węże wywalone
- Zaworki pod kolektorem wpięte w wtyczki ale bez węży
- nowy przewód z kolektora do regulatora a drugi króciec zaślepiony korkiem sylikonowym + opaska, z serwa do kolektora jeden przewód z zaworkiem zwrotnym
- wymieniona na nową uszczelka kolektora ssącego i oringii na wtryskiwaczach. Na początku zbyt lekko dokręciłem kolektor ssący bo nie chciałem urwać śrub później dokręciłem mocniej zaczynając od środka do zewnątrz. Może jeszcze raz wymienić uszczelkę tylko od razu mocniej dokręcić ?
Przed tym zabiegiem auto chodziło normalnie miało mniejszą moc ale to przez dziurawe węże pod kolektorem, teraz ma większą moc ale faluje jak cholera. Jak zejdzie z ssania to zaczynają falować obroty schodzi poniżej 900 czasami nawet do 500 aż auto przygasa i skacze do 1100-1200. Jak dodam gazu to czasami jakby go zatyka zalewa i strzela w wydech ale ostatnio nie było takie problemu i wystarczy że przytrzymałem gaz na 1100 i już nie falowało. Ktoś ma pomysły od czego to ? Czy nieszczelny DP może być winowajcą ? Ktoś wie na ile "niutomera" dokręca się ssący kolektor ?
Poniżej wrzucam filmik, kontrolka epc świeci się tak jakoś po swapie bo wcześniej było 1.6.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7j54DX ... e=youtu.be[/youtube]
Sory za jakoś z tel
PS.
Czy jak wypnę te zaworki, evap i odkurzacz i zostawie wtyczki nie usuwając ich puki co z programu to po za choinką na desce nie będzie straty na mocy ?
Pozdrawiam