odbijanie kierownicy
: śr gru 28, 2016 13:04
witam
Posiadam golfa 4 1,6 sr v8 silnik AKL, 1998r.
Podczas jazdy autem na luzie i na biegu przy skręcie kierownicą obojętnie czy wprawo czy lewo kierownica mi dziwnie odbija. Nie jest to drżenie ale odbijanie. Ustawiałem zbieżność i zmieniałem koła przód na tył ale nic to nie dało. Przy okazji podczas jazdy trzęsie całą budą ale to zrozumiałe.
1. Zaczął piszczeć pasek - nie wiem który ale sprawdzałem wsyzstkie są napięte
2. Na postoju z włączonym silnikiem i nie dodawaniem gazu podczas skrecania (prawo lub lewo) słychać jakby coś ciężej pracowało bez smarowania (może pompa), a gdy dojadę do końca obojętnie której strony obroty spadają i zaczyna charczeć
3. Na postoju z włączonym silnikiem i trzymaniem pedału gazu na 2 tyś obrotów i skręcaniu w prawo lub lewo obroty spadają nawet o 600 obrotów. Gdy przestane kręcić wracają na 2tyś. (wracają na 2 tyś niezależnie czy wyprostuje kierownice czy będą koła skręcone lekko w którąś strone)
Nie wiem szczerze mówiąc czy jest to typowa oznaka jakiejś awarii czy po prostu pasek jest luźny albo mam balon na której przedniej i tylnej oponie ( co do balona wątpie bo im bardziej staram się kręcić tym bardziej odbija a balon bym zauważył)
Pozdrawiam
Posiadam golfa 4 1,6 sr v8 silnik AKL, 1998r.
Podczas jazdy autem na luzie i na biegu przy skręcie kierownicą obojętnie czy wprawo czy lewo kierownica mi dziwnie odbija. Nie jest to drżenie ale odbijanie. Ustawiałem zbieżność i zmieniałem koła przód na tył ale nic to nie dało. Przy okazji podczas jazdy trzęsie całą budą ale to zrozumiałe.
1. Zaczął piszczeć pasek - nie wiem który ale sprawdzałem wsyzstkie są napięte
2. Na postoju z włączonym silnikiem i nie dodawaniem gazu podczas skrecania (prawo lub lewo) słychać jakby coś ciężej pracowało bez smarowania (może pompa), a gdy dojadę do końca obojętnie której strony obroty spadają i zaczyna charczeć
3. Na postoju z włączonym silnikiem i trzymaniem pedału gazu na 2 tyś obrotów i skręcaniu w prawo lub lewo obroty spadają nawet o 600 obrotów. Gdy przestane kręcić wracają na 2tyś. (wracają na 2 tyś niezależnie czy wyprostuje kierownice czy będą koła skręcone lekko w którąś strone)
Nie wiem szczerze mówiąc czy jest to typowa oznaka jakiejś awarii czy po prostu pasek jest luźny albo mam balon na której przedniej i tylnej oponie ( co do balona wątpie bo im bardziej staram się kręcić tym bardziej odbija a balon bym zauważył)
Pozdrawiam