Strona 1 z 1

Kilka pytań- odrestaurowywanie

: pt mar 25, 2016 14:12
autor: Bąbel74
Witam, odrestaurowuje golfa 2 1.8 GL. Blacharka już jest prawie skończona więc nadchodzi czas na komorę silnika.
To co tam zastałem spowodowało, że straciłem wiarę w ludzkość...
Ale przejdźmy do rzeczy
1. Mógłby ktoś opisać monowtrysk zastosowany w tym golfie ? zasada działania itp.
2. Jest taki problem, że na zimnym ma ciężko zapalić ale kiedy już jest ciepły to pali od razu,
3. Interesowało by mnie jeszcze na ten moment co jest odpowiedzialne za ssanie.

Pozdrawiam

Re: Kilka pytań- odrestaurowywanie

: sob mar 26, 2016 01:48
autor: Borys
Bąbel74 pisze:Witam, odrestaurowuje golfa 2 1.8 GL. Blacharka już jest prawie skończona więc nadchodzi czas na komorę silnika.
To co tam zastałem spowodowało, że straciłem wiarę w ludzkość...
Ale przejdźmy do rzeczy
1. Mógłby ktoś opisać monowtrysk zastosowany w tym golfie ? zasada działania itp.
2. Jest taki problem, że na zimnym ma ciężko zapalić ale kiedy już jest ciepły to pali od razu,
3. Interesowało by mnie jeszcze na ten moment co jest odpowiedzialne za ssanie.

Pozdrawiam

https://www.google.pl/webhp?sourceid=ch ... ronic%20rp" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilka pytań- odrestaurowywanie

: czw mar 31, 2016 20:12
autor: Bąbel74
U mnie wtrysk wygląda trochę inaczej
https://zapodaj.net/cdf73b0e052fe.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kilka pytań- odrestaurowywanie

: sob kwie 02, 2016 21:57
autor: Borys
Bąbel74 pisze:U mnie wtrysk wygląda trochę inaczej
https://zapodaj.net/cdf73b0e052fe.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bo nie masz monowtrysku (monojetronik) tylko mechacniczny wtrysk wielopunktowy KE-Jettonic K-Jetronic, nie zazdroszcze, ciezki w naprawach diagnostyce, brak fachowców części