Strona 1 z 1

Wymiana poduszki a świecące ESP i ABS

: pn mar 21, 2016 20:59
autor: chris2611
Panowie,

wymieniałem poduszkę w kole kierownicy, gdyż poprzednia była trochę porysowana. Przy okazji ustawiłem sobie kierownicę na wprost bo była lekko w lewo.
Dzisiaj w czasie jazdy przy lekkim zakręcie w prawo, zaczęła mi migać kontrolka ESP i samochód jakby chciał korygować poślizg poprzeczny, którego nie było. Stało się tak kilka razy po czym wyłączyłem przyciskiem ESP. Po ponownym uruchomieniu auta kontrolka ESP powinna zgasnąć a już została.
W domu po podpięciu VCDS pokazało mi błąd Steering Angle Sensor Mechanical Failure.
Przjrzałem wszystkie jak mi się wydaje posty tutejszego forum i wykonałem te kwestie które były opisywane.
Co ciekawe, kiedy wszedłem w wartości mierzone kąta skrętu to elegancko pokazuje jak jest ustawiona kierownica, więc czujnik nie jest mechanical failure-mechnicznie uszkodzony. Robiłem kalibrację, jednak to też nie pomaga.

Zastosowałem się do tych stron:

viewtopic.php?t=322636" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28G85.29" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Causes_6" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie mogę natomiast wejść w Steering Wheel grupę 60. Pokazuje ERROR not Available.

W ABS pokazują się błędy jakie opisałem wyżej. Kasowanie nie pomaga. Robiłem jazdę testową - też nic. Po jeździe, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu zapaliła się kontrolka ABS i już nie zgasła...

Co z tym zrobić? Taśma pod kierą cała. 2,5 obrotu w obie strony po czym wyczuwalny opór.Pokazuje też wychylenie kiery więc działa...

Re: Wymiana poduszki a świecące ESP i ABS

: śr mar 23, 2016 21:33
autor: yogi_ziom
Kierownicy nie przestawia się na wieloklinie - stąd właśnie błędy z ESP. Ustaw jak było, a na korektę jedz na geometrię.
Do grupy 60 nie wejdziesz, bo to tylko dla multifunkcji jak dobrze pamiętam.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Re: Wymiana poduszki a świecące ESP i ABS

: ndz mar 27, 2016 00:10
autor: chris2611
yogi_ziom pisze:Kierownicy nie przestawia się na wieloklinie - stąd właśnie błędy z ESP. Ustaw jak było, a na korektę jedz na geometrię.
Do grupy 60 nie wejdziesz, bo to tylko dla multifunkcji jak dobrze pamiętam.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kierownica ustawiona
Jak się okazało był włączony tryb testowy ABS i dzisiaj jak wjechałem na rondo to zgasło wszystko :-)

Wysłane z Wielkiego Zderzacza Hadronów