Wymiana poduszki a świecące ESP i ABS
: pn mar 21, 2016 20:59
Panowie,
wymieniałem poduszkę w kole kierownicy, gdyż poprzednia była trochę porysowana. Przy okazji ustawiłem sobie kierownicę na wprost bo była lekko w lewo.
Dzisiaj w czasie jazdy przy lekkim zakręcie w prawo, zaczęła mi migać kontrolka ESP i samochód jakby chciał korygować poślizg poprzeczny, którego nie było. Stało się tak kilka razy po czym wyłączyłem przyciskiem ESP. Po ponownym uruchomieniu auta kontrolka ESP powinna zgasnąć a już została.
W domu po podpięciu VCDS pokazało mi błąd Steering Angle Sensor Mechanical Failure.
Przjrzałem wszystkie jak mi się wydaje posty tutejszego forum i wykonałem te kwestie które były opisywane.
Co ciekawe, kiedy wszedłem w wartości mierzone kąta skrętu to elegancko pokazuje jak jest ustawiona kierownica, więc czujnik nie jest mechanical failure-mechnicznie uszkodzony. Robiłem kalibrację, jednak to też nie pomaga.
Zastosowałem się do tych stron:
viewtopic.php?t=322636" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28G85.29" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Causes_6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie mogę natomiast wejść w Steering Wheel grupę 60. Pokazuje ERROR not Available.
W ABS pokazują się błędy jakie opisałem wyżej. Kasowanie nie pomaga. Robiłem jazdę testową - też nic. Po jeździe, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu zapaliła się kontrolka ABS i już nie zgasła...
Co z tym zrobić? Taśma pod kierą cała. 2,5 obrotu w obie strony po czym wyczuwalny opór.Pokazuje też wychylenie kiery więc działa...
wymieniałem poduszkę w kole kierownicy, gdyż poprzednia była trochę porysowana. Przy okazji ustawiłem sobie kierownicę na wprost bo była lekko w lewo.
Dzisiaj w czasie jazdy przy lekkim zakręcie w prawo, zaczęła mi migać kontrolka ESP i samochód jakby chciał korygować poślizg poprzeczny, którego nie było. Stało się tak kilka razy po czym wyłączyłem przyciskiem ESP. Po ponownym uruchomieniu auta kontrolka ESP powinna zgasnąć a już została.
W domu po podpięciu VCDS pokazało mi błąd Steering Angle Sensor Mechanical Failure.
Przjrzałem wszystkie jak mi się wydaje posty tutejszego forum i wykonałem te kwestie które były opisywane.
Co ciekawe, kiedy wszedłem w wartości mierzone kąta skrętu to elegancko pokazuje jak jest ustawiona kierownica, więc czujnik nie jest mechanical failure-mechnicznie uszkodzony. Robiłem kalibrację, jednak to też nie pomaga.
Zastosowałem się do tych stron:
viewtopic.php?t=322636" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28G85.29" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Causes_6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie mogę natomiast wejść w Steering Wheel grupę 60. Pokazuje ERROR not Available.
W ABS pokazują się błędy jakie opisałem wyżej. Kasowanie nie pomaga. Robiłem jazdę testową - też nic. Po jeździe, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu zapaliła się kontrolka ABS i już nie zgasła...
Co z tym zrobić? Taśma pod kierą cała. 2,5 obrotu w obie strony po czym wyczuwalny opór.Pokazuje też wychylenie kiery więc działa...