Strona 1 z 1

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: pt lut 12, 2016 08:37
autor: krystiano7654321
Witam

Może ktoś wie jak wymienić przewody podciśnienia od tego zaworka na zdj koło zbiorniczka wyrównawczego ??(Bo wspomaganie hamulca działa ale jak szybko nacisnę parę razy to słabiej)

Chodzi o wyjście z zaworka do kabiny (wężyk przy przewodach do nagrzewnicy)


No i po co jest przewód od rury powietrza z intercoolera na zdj i wchodzi do kabiny przy prawym kole ?

Które jest do wspomagania hamulca ? (Bo wspomaganie trochę słabo działa )

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: pt lut 12, 2016 16:51
autor: Michał_1977
O jakim zdjęciu mówisz? Nie widzę żadnego...

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: pt lut 12, 2016 21:16
autor: krystiano7654321
http://zapodaj.net/a176e6d410d50.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/12478bd592aee.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/1a978c9a9f05b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/73a780bafc1fa.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Już proszę

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: sob lut 13, 2016 11:26
autor: Michał_1977
1 fotka,wężyk idzie do ECU w podszybiu (jeśli to AFN) lub jak w 2.
2 fotka,prawdopodobnie masz climatronic i podciśnienie idzie do sterowania klapkami.
3 --II--,tutaj za dużo nie widzę,ale w przypadku wspomagania hamulców,podciśnienie powinno wędrować rurką bezpośrednio z serwa do vacum.
4 --II--,do climatronica.

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: ndz lut 14, 2016 01:35
autor: krystiano7654321
Tak Tak to AFN
Podciśnienie dochodzi do zaworków n 75 i n18 ale zaworki nie dają go na gruszkę i Egr
Czy to wina zaworków czy ECU ?
Jak to można sprawdzić i naprawić ?
(Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone )

PS:
Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
Egr powinien załączyć ?
I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: ndz lut 14, 2016 09:48
autor: Michał_1977
Nie pisz posta pod postem. Używaj- EDYTUJ!
krystiano7654321 pisze:Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone
To sprawdź po raz 3.

Obrazek
krystiano7654321 pisze:Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
To nas się pytasz co po tych obrotach? Nie wiem,co ci się tam dzieje...może spadachron się otwiera.
krystiano7654321 pisze:Egr powinien załączyć ?
Nie załączyć,tylko włączyć lub wyłączyć. EGR pracuje tylko na jałowym.
krystiano7654321 pisze:I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?
Na doładowanie. Jak geometrię można doładować.

Ogólnie,to popraw pisownię.Zastanów się 10 razy zanim coś napiszesz,bo czytać kilka razy,żeby zrozumieć o co ci chodzi...

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

: ndz lut 14, 2016 13:34
autor: krystiano7654321
Co masz na myśli że spadochron się otwiera ?
Jak gruszka turbiny dostanie podciśnienie to wtedy jest większe doładowanie ?
A jak sztanga pójdzie w dół to doładowanie jest minimalne ?