Strona 1 z 1

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn paź 26, 2015 14:04
autor: tomek860
Witam,

Znana usterka w mk IV 2.0 - pierścienie. Autko wciąga 0,7 na 1000km. Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?

Dzięki.

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn paź 26, 2015 16:13
autor: ciszewski64
Jakbyś coś chciał to mam cały silnik na sprzedaż z golfa iv. Kod silnika to APK http://olx.pl/oferta/silnik-2-0-115km-a ... 44cDH.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn paź 26, 2015 16:45
autor: jan1966
Znana usterka w mk IV 2.0 - pierścienie. Autko wciąga 0,7 na 1000km. Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?

Jak już to na wszystkich tłokach a cena to wrozenie z fusów wszystko wychodzi podczas roboty moze dojsc rozrzad planowanie głowicy nowe tłoki cylindry moga byc porysowane panewki wałek rozrzadu tak ze widzisz jak chcesz zrobic dobrze to trudno okreslic koszty

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn paź 26, 2015 17:16
autor: tomek860
Rozrząd planuję i tak wymienić. Przy okazji chciałem ocenić czy robić teraz te pierścienie czy poczekać. Pytałem o orientacyjną cenę w podwarszawskim warsztacie, to gość zaczął wymieniać co tu trzeba zrobić i podał cenę w okolicy 1500 - 2000 za robociznę ....

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: sob paź 31, 2015 18:30
autor: grg474
tomek860 pisze:Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?
jak już to wszystkie + planowanie głowicy + wymiana uszczelniaczy zaworowych i ewentualnie jeśli będzie taka potrzeba to zawory ale to wyjdzie po rozebraniu

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: ndz lis 01, 2015 11:19
autor: pironet
na jakim oleju jeździsz?

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: ndz lis 08, 2015 19:39
autor: piter2204
Jeśli gość chce za robociznę 1500-2000PLN, to szukaj innego (moja prywatna opinia).

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: ndz lis 08, 2015 20:20
autor: jan1966
Podobny problem 2,0 bierze olej jeszcze nie stwierdziłem dokładnie ile bo go mam od maja wlany mam castrol 5w30 taki był lany według ksiazki serwisowej i naklejek czy inna oliwa poprawi sytuacje na tym wlanym mam ok 3 tys przejechane

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn lis 09, 2015 08:20
autor: tomek860
Ja jeżdżę na Castrolu 10w40 - taki był lany zanim kupiłem auto. Ja tylko dolewam i wymieniam filtr co ok 10 tyś.

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: pn lis 09, 2015 18:55
autor: pironet
moim zdaniem ten silnik lepiej by chodził na 5/40 ,zrobił bym płukankę i wlał coś mądrego typu liquy czy valv.znam parę przypadków gdzie wyleczyło to silnik.Co do kosztó 2 tyś a robociznę to kosmos

MK IV 2.0 pierścienie kaput

: wt lis 10, 2015 08:40
autor: tomek860
Wczoraj dowiadywałem się w innym warsztacie i usłyszałem kwotę ok 1000 zł za samą robociznę. Co do klasy oleju, to taki olej miał zmieniany w serwisie niemieckim i taki ja stosuję. Ale po remoncie pierścieni mógłbym przejść na rzadszy.