Pytanie odnośnie pierścieni.
: ndz paź 11, 2015 15:35
Panowie mam takie pytanie odnośnie pierścieni w 2.0 ABA.
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?