Strona 1 z 1

Pytanie odnośnie pierścieni.

: ndz paź 11, 2015 15:35
autor: KoguT
Panowie mam takie pytanie odnośnie pierścieni w 2.0 ABA.
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?

Pytanie odnośnie pierścieni.

: ndz paź 11, 2015 18:43
autor: pironet
to normalne,zakładam że rozrząd masz na silniku jeszcze

Pytanie odnośnie pierścieni.

: pn paź 12, 2015 21:05
autor: KoguT
Pasek już ściągnięty ale wałek na swoim miejscu

Re: Pytanie odnośnie pierścieni.

: pn paź 12, 2015 23:41
autor: c-master
Wszystko jest ok z silnikiem, tak ma być :)

Pytanie odnośnie pierścieni.

: wt paź 13, 2015 19:24
autor: pironet
no to jeśli paska nie ma a wałek jest na miejscu to trochę dziwne bo kręcąc wałem powinien stawać w jednym miejscu opierając się o zawory

Pytanie odnośnie pierścieni.

: śr paź 14, 2015 18:42
autor: c-master
nie, nie jest dziwne bo to silnik bezkolizyjny i się nigdy zawory z tłokiem nie spotkają :bigok:

Pytanie odnośnie pierścieni.

: śr paź 14, 2015 19:19
autor: pironet
a to przepraszam