Strona 1 z 2

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: ndz wrz 06, 2015 20:17
autor: krzemyk101
Witam,niedawno kupiłem silnik 2.0 9a z corrado wraz ze skrzynią wiązką,półosiami,komputerem i coś tam jeszcze jest natomiast brakuje linek od sprzęgła i wybieraka.Znalazłem na allegro taki komplet i teraz pytanie czy to podejdzie do mojego golfa http://allegro.pl/wybierak-biegow-volks ... 05116.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://allegro.pl/linka-biegow-volkswag ... 11190.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tak wygląda moja skrzynia Obrazek Drugie pytanie to chodzi o to że do pedałów idzie zupełnie coś innego Obrazek czy pedały muszę też mieć inne?Może ktoś z forum przerabiał już ten temat mi coś podpowie?Dziękuje.Wszystko oczywiście do mojego golfa 2

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: pn wrz 07, 2015 10:29
autor: elemenateur
Jeśli nie chcesz zmieniać podstawy pedałów możesz poszukać wysprzęglik linkowy oraz łapę i linkę z samoregulatorem z Passata b3 pod skrzynię 02A. Jak poszukasz to spokojnie powinieneś to znaleźć.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: wt wrz 08, 2015 15:52
autor: Michał_1977
elemenateur pisze:możesz poszukać wysprzęglik linkowy oraz łapę i linkę z samoregulatorem z Passata b3
O tym,że w Passacie takowy występuje nie wiedziałem,ale wiem,że na pewno jest w T4 :bajer: i z pewnością łatwiej dostać nawet na allegro :bigok:

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: wt wrz 08, 2015 17:11
autor: elemenateur
U wujka na szrocie z Paska B3 to sam wyciągałem :)

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: wt wrz 08, 2015 23:29
autor: tom33k
Pierwsze Passaty B3 miały też mechaniczny wysprzęglik tak jak kolega piszę :D albo t4 a co do wybieraka moim zdanie również z b3.
A jeżeli chciałbyś przerabiać sprzęgło na hydrauliczne to pedały z passka b3,podstawka pod pompkę,pompka, oraz zbiorniczek płynu ;)

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: czw wrz 10, 2015 19:53
autor: krzemyk101
Chyba jednak poszukam tych gratów pod to chydrauliczne sprzęgło dzięki, teraz wiem co robić i czego szukać.To wszystko z B3 ale z jakiego motoru, , wszystko z 2.0 tak?

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: śr wrz 16, 2015 20:15
autor: krzemyk101
Części mam do odbioru w sobotę a powiedzcie mi jeszcze czy chłodnica z b3 też podejdzie do mk2 bo też jej nie mam? Jak pojadę po części to i tą chłodnicę mógłbym wziąść.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: śr wrz 16, 2015 21:56
autor: tom33k
Podejdzie.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: śr wrz 23, 2015 17:26
autor: krzemyk101
Wszystko już na swoim miejscu ale urodził się następny problem. Okazuje się że półosie są za długie. Z czego podejdą mi takie półośki? ? Normalnie ręce opadają.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: pt wrz 25, 2015 10:38
autor: Michał_1977
Półośki mogą podejść od 16V z mk2. Mi do skrzyni ASD z mk3 właśnie te półośki były potrzebne.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: ndz paź 04, 2015 15:34
autor: krzemyk101
Ok półośki znalazłem od gti i pasją idealnie. Dziękuję za pomoc.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: śr paź 07, 2015 16:11
autor: krzemyk101
Mam jeszcze pytanie mianowicie czy tłumik od gt lub gti .ma większą średnice od mojego 1.3 i czy ew.można taki zakładać czy raczej musze robić przelot z większą średnicą?

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: pt sty 15, 2016 09:04
autor: krzemyk101
Jestem już na finiszu z moim swapem ale mam kolejny problem mianowicie nie chodzi mi ta pompka w zbiorniku ale wcześniej chyba chodziła na tamtym silniku bo przecież palił na benzynie, więc co może przyczyną? Jaką tą pompke założyć żeby to wszystko działało?Czy pompka z 1.8 załatwi tutaj sprawę, czytałem też coś o jakichś sterownikach? Pomóżcie prosze.

Problem przy swapie z 1.3 na 2.0 9a

: pt sty 15, 2016 11:14
autor: kawowy19
jaki miałeś silnik 1,3 na wtrysku?