Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
: śr lut 25, 2015 18:48
Witam. Zabrałem sie za wymiane tulei skrzyni biegów bo była uszkodzona. Przy okazji wymiana na nowy simering.
Nowa tuleja koszt 35 zł
Pierwsze co do odkrecamy półoske
Gdy już odkrecimy poloske to bierzemy sie za demontaz flanszy. Zdejmujemy dekielek pod nim mamy piersien który musimy zdemontowac.
Teraz mamy wszystko na widoku
Pora na moja prase . Po srodku jest gwint wiec krecamy sobie srube do oporu nakladmy na to sobie jakas podkladke wieksza od tulei i skrecamy i tuleja nam wchodzi. Tuleje mozna posmarowac smarem zeby lekko wchodzila i sie nie porysowala.
Oczywiscie uszczelniacz na miejsce wbijamy
Niezapminamy o smarze
TAK O TO WYMIENIŁEM TULEJE Z USZCZELNIACZEM. ALE MAM PROBLEM CIEKNIE MI Z SIMERINGU. WYDAJE MI SIE ZE FLANSZA MOZE BYC WYTARTA BO GDY PODNIOSLEM SAMOD DO GORY I WRZUCILEM JEDYNKA GDY KOLA SIE KRECILY TO WIDZIALEM ZE OLEJ WOKOL SIMERINGA SIE WYDOSTAJE NA FLANSZY. MAM PYTANIE CO MAM ZROBIC. CZY MAM TEN SIMERING WYCIAGNAC I TEN DRUCIK CO JET NA USZCZELNIACZU SKRECIC TROCHE MOCNIEJ ??
Nowa tuleja koszt 35 zł
Pierwsze co do odkrecamy półoske
Gdy już odkrecimy poloske to bierzemy sie za demontaz flanszy. Zdejmujemy dekielek pod nim mamy piersien który musimy zdemontowac.
Teraz mamy wszystko na widoku
Pora na moja prase . Po srodku jest gwint wiec krecamy sobie srube do oporu nakladmy na to sobie jakas podkladke wieksza od tulei i skrecamy i tuleja nam wchodzi. Tuleje mozna posmarowac smarem zeby lekko wchodzila i sie nie porysowala.
Oczywiscie uszczelniacz na miejsce wbijamy
Niezapminamy o smarze
TAK O TO WYMIENIŁEM TULEJE Z USZCZELNIACZEM. ALE MAM PROBLEM CIEKNIE MI Z SIMERINGU. WYDAJE MI SIE ZE FLANSZA MOZE BYC WYTARTA BO GDY PODNIOSLEM SAMOD DO GORY I WRZUCILEM JEDYNKA GDY KOLA SIE KRECILY TO WIDZIALEM ZE OLEJ WOKOL SIMERINGA SIE WYDOSTAJE NA FLANSZY. MAM PYTANIE CO MAM ZROBIC. CZY MAM TEN SIMERING WYCIAGNAC I TEN DRUCIK CO JET NA USZCZELNIACZU SKRECIC TROCHE MOCNIEJ ??