Strona 1 z 1

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 18:50
autor: ziabka89
Witam. Zdejmując obudowe filtra i cały filtr zobaczyłem, że klapka która jest w obudowie filtra byla w pozycji czerwonej cały czas (czyli zimne powietrze od wlotu błotnika) było cały czas zamkniete w dodatku jeszcze przymocowane tretkami :goof: . Wzialem te tretki wyrzuciłem zeby ta klapka chodzila sobie normalnie. Nic sie nie dzieje oczywiscie, ale dlaczego ktos tak zrobił to. Obrazek

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 21:57
autor: muszkatobiasz
żeby było więcej mocy bo silnik zasysa więcej chłodnego powietrza niż ciepłego

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:07
autor: ziabka89
Czyli mam zatkac wlot zimnego powietrza na stałe tak jak było ?

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:23
autor: waski1
Zrób tak żeby zasysał tylko zimne.

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:34
autor: ziabka89
Tylko mam też LPG. A co wtedy bedzie miało wpływ : spalanie, falujące obroty, moc. I dlaczego nie ciepłe.

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:35
autor: waski1
odp. 2 post. w tym temacie.

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:37
autor: ziabka89
No to sie okaze czy winą własnie było to ze miałem zamulanie przy 150 km/h i nie chciał jechać.

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:40
autor: waski1
Może się też okazać że trzeba będzie wyregulować gaz na nowo.

Klapka od filtra powietrza

: pt lut 13, 2015 23:46
autor: ziabka89
To już wyreguluje sobie samemu. Co prawda mam silnik AAM (75 koni) ale zobaczymy czy bedzie roznica...

P.S. a tu temat który założyłem viewtopic.php?f=2&t=93000" onclick="window.open(this.href);return false;

Klapka od filtra powietrza

: sob lut 14, 2015 08:53
autor: waski1
ziabka89 pisze:P.S. a tu temat który założyłem viewtopic.php?f=2&t=93000
Temat z 2007 roku.

Klapka od filtra powietrza

: ndz lut 15, 2015 16:58
autor: ziabka89
No i poprawa jest. (Odczuwalna). Jak ktos ma gaz to radze zeby zajrzal do filtra i sprawdził ta klapke. Ja rzeczywiscie miałem zamulony silnik jak był ciepły. Teraz probowałem przed chwila na prostej tak okolo 3 km rozpedzic samochod do 4 tys obrotow i polecial 160 km/h. Wczesniej mialem tak ze lecial 140 km/h. Fabrycznie jest 168km/h http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 1991-1997/" onclick="window.open(this.href);return false;