Strona 1 z 1

Dzwoniący katalizator

: czw sty 08, 2015 13:13
autor: Roxo
Mam problem w moim golfie 4. Dzwoni mi katalizator. Auto ma już ponad 230tys i jaka jest wasz rada wyciąć i wspawać rure czy może wywalić tylko bebechy a puszke zostawić? Czy może jest jakiś inny sposób na to dzwonienie/ tłuczenie się katalizatora? Auto jest z 1998r silnik 1.4. Jak jest też z tymi sondami są dwie przed i za katalizatorem czy tylko jedna przed?

Katalizator

: czw sty 08, 2015 13:23
autor: Qto
Roxo pisze:Katalizator
3. pkt regulaminu - jedno słowo to trochę mało
Roxo pisze:Jak jest też z tymi sondami są dwie przed i za katalizatorem czy tylko jedna przed?
zależy jaki silnik...ale jak 98r to pewnie AHW/AKQ i sonda jest jedna

Dzwoniący katalizator

: czw sty 08, 2015 13:46
autor: Roxo
Czyli jak jedna sonda to można ciąć śmiało. Tylko co polecacie wspawać nową rurę w miejsce katalizatora czy zostawić puszkę? A może w puszce wspawać rurę? I czy będzie dużo głośniej chodził czy tylko trochę?

Dzwoniący katalizator

: czw sty 08, 2015 14:08
autor: Qto
myślę że na te pytania odpowie wyszukiwarka

Dzwoniący katalizator

: śr sty 14, 2015 00:41
autor: Mavrick
Roxo pisze:Czyli jak jedna sonda to można ciąć śmiało. Tylko co polecacie wspawać nową rurę w miejsce katalizatora czy zostawić puszkę? A może w puszce wspawać rurę? I czy będzie dużo głośniej chodził czy tylko trochę?
Zobacz czy masz w dowodzie "KAT" bo jezeli tak to lepiej wywalic srodek i zostawic puche...ostatnio ogladalem jakis program chyba na t.turbo w ktorym pokazywali jakas wielka akcje policji dotyczaca sprawdzania stanu pojazdow i patrzyli min. czy jest kat...

Dzwoniący katalizator

: śr sty 14, 2015 00:55
autor: Qto
Mavrick pisze:Zobacz czy masz w dowodzie "KAT"
mk4 to nie dotyczy