Strona 1 z 1

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 19:04
autor: gruszon18
Tak jak w temacie. Wymieniałem silnik w golfie 3 1.8 aam . Wszystko złozone do kupy, ale nie moge teraz założyć linki od sprzęgła bo to ramie się nie chce ruszyć. Uświadomi mnie ktoś co poszło nie tak ?

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 19:51
autor: waski1
Linka z samoregulatorem?

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 20:01
autor: gruszon18
Tak. Ale problem jak już napisałem nie tkwi w lince. Nie wiem, może ten wodzik jakoś się coś "potegował " Nie mam pomysłu, a pomyślałem zaczerpnę rady zanim znów to rozbebeszę.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 20:27
autor: waski1
Jeżeli samoregulator się składa działa poprawnie a ty nie jesteś w stanie założyć linki to możliwe że coś dowaliłeś przy składaniu.Łapę sprzęgła ruszyć ręką to też jest wyczyn no chyba że jesteś Pudzian.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 20:29
autor: gruszon18
No tak, ale mimo wszysstko powinienem móc założyć chociaż linkę tak

Re: Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silni

: pt gru 19, 2014 20:42
autor: waski1
gruszon18 pisze:No tak, ale mimo wszysstko powinienem móc założyć chociaż linkę tak
Owszem linka powinna dać się założyć.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 22:21
autor: Michał_1977
waski1 pisze:Owszem linka powinna dać się założyć.
Pod warunkiem,że autor przed zdjęciem linki ścisnął samoregulację i zapiął zabezpieczenie,aby się nie rozsunęła.
Jeśli tego nie zrobił,to teraz trzeba będzie trochę pomęczyć ten samoregulator,żeby się ścisnął i wtedy da się założyć nie ruszając dźwignią przy skrzyni.
gruszon18 pisze:problem jak już napisałem nie tkwi w lince
Albo mi już na oczy siadło,albo tylko Ci się tak wydaje,że pisałeś :bajer:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: pt gru 19, 2014 22:29
autor: waski1
Michał_1977 pisze:Albo mi już na oczy siadło
Spoko nie siadło.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: sob gru 20, 2014 01:08
autor: arka10
Nawet jeśli samoregulacji nie zabezpieczył to też nie ma problemu. Robi się to bardzo prosto ale w dwie osoby.
Jeden siedzi w aucie i naciska na pedał sprzęgła a drugi trzyma jedną ręką linkę a drugą pancerz. Następnie ten w samochodzie popuszcza wolno pedał a drugi trzymając pancerz wyciąga z niego linkę. Można to też sam zrobić ale czasami linka wyczepia się z pedału sprzęgła.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: sob gru 20, 2014 08:33
autor: Michał_1977
arka10 pisze:też nie ma problemu. Robi się to bardzo prosto ale w dwie osoby.
Jeden siedzi w aucie i naciska na pedał sprzęgła a drugi trzyma jedną ręką linkę a drugą pancerz. Następnie ten w samochodzie popuszcza wolno pedał a drugi trzymając pancerz wyciąga z niego linkę.
Zgoda,ale pod warunkiem,że samoregulator nie jest w stanie prawie agonalnym,bo miałem przypdaek,że we dwóch walczyliśmy z nim 1,5h. Srut,czy śruty zacinały się w nim i ni hu hu,nie chciał się ścisnąć,ale w końcu zaskoczył :bajer:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: sob gru 20, 2014 20:25
autor: gruszon18
No i dałem radę jednak, wrzuciłem wsteczny a potem normalny bieg i dało rade.

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

: ndz gru 21, 2014 08:02
autor: Michał_1977
gruszon18 pisze:dałem radę jednak, wrzuciłem wsteczny a potem normalny bieg i dało rade.
Bądź bardziej wylewny,bo nie wiem jak mam to rozumieć...
Biegami linkę założyłeś? :goof: