Strona 1 z 2

Twarde węże

: ndz gru 07, 2014 22:17
autor: ziabka89
Szykuje sie do wymiany uszczelki pod głowice bo kiedys wymieniałem sama uszczelke i planowałem głowice. Uszczelka kolo 50 zł kosztowała ale nie pamietam jakiej firmy. Wali mi cisnienie w układ chłodzenia. Srub nie wymieniałem od glowicy. Teraz sruby wymienienie bo moze nie byly dobrze dociagniete i gdzies przedmuchy sa. Tylko powiedzcie mi jakiej firmy ta uszczelka. Jaka ona byla orginalna.
Objawy jakie mam to twarde weze i jak odkrece korek to wywala mi plyn nie wiem jak jest w innych golfach ale wg mnie to jak sie odkreci to powinno aby psiknac jak sie napoj odkreca :D

Twarde węże

: pn gru 08, 2014 07:32
autor: Michał_1977
ziabka89 pisze:Uszczelka kolo 50 zł kosztowała
Szlak wie co to było za 50zeta,ale na pewno nic porządnego.Jak masz kupować,to kup Elring,Victor Reinz,albo Goetze.
Szpilki do wymiany i w przypadku benzyniaka,po 1000km trzeba dociągnąć głowicę.
ziabka89 pisze:Jaka ona byla orginalna.
Sorry,ale zadajesz pytania rodem z kosmosu... :grin: Chłopie,my nie wróżki :jezor:
ziabka89 pisze:twarde weze i jak odkrece korek to wywala mi plyn
Odpal dziada na chwilę i niech pochodzi z odkręconym nawet,tak żeby lekką temperaturę złapał i para zaczęła lecieć ze zbiorniczka.Później wsadź niucha w zbiorniczek i niuchaj,czy śmierdzi spalinami :bajer:

Twarde węże

: pn gru 08, 2014 10:07
autor: ziabka89
Czasami ktos posiada ksiazki serwisowe to tam moglo by pisac.

Re: Twarde węże

: pn gru 08, 2014 14:19
autor: waski1
ziabka89 pisze:Czasami ktos posiada ksiazki serwisowe to tam moglo by pisac.
Instrukcja serwisowa VW nie podaje takich rzeczy,jedynie katalog części.
W silnikach AAM i ABS katalog podaje firmę GOETZE.

Twarde węże

: sob gru 27, 2014 01:14
autor: ziabka89
a czy tester co2 z allegro powie mi cos na temat twardych wezy ?

Twarde węże

: śr gru 31, 2014 12:20
autor: stonefree
ziabka89 pisze:wg mnie to jak sie odkreci to powinno aby psiknac jak sie napoj odkreca
Ja bym nie ryzykował na gorącym silniku. Ciśnienie robocze w układzie ma być chyba 1,7 bara, czyli wąż chłodnicy da się ścisnąć ręką ale z użyciem siły. Jeżeli jest więcej, to warto spróbować wymienić korek od zbiorniczka.

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 12:05
autor: ziabka89
korek wymieniałem i nic. Termostat sprawny. Aby zapomniałem wymienić szpilek przy remoncie silnika. Niedługo bede sciagał głowice i zobaczymy. Mozliwe ze uszczelka byla tez *#cenzura#*... jakości i gdzieś jest przelot.

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 14:22
autor: pironet
a auto się przegrzewa?wywala płyn przez zawór w korku?wentylatory się nie włączają? może po prostu dramatyzujesz nie potrzebnie

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 15:43
autor: ziabka89
auto sie nagrzewa. plynu nie wywawla. Przed remontem ostatnie dni mialem wlasnie tak ze jak jechalem to mi sie gotowal plyn i wywalalo plyn. Normalnie para. Wentylator tez sie zalacza.

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 16:50
autor: pironet
ale teraz nie wybija płynu?temperatura w normie?

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 16:58
autor: ziabka89
Nie wywala ale weze sa za twarde i jak odkrece korek nie powinno wywalac.

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 17:21
autor: pironet
jesli tak uważasz to spoko.

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 18:00
autor: ziabka89
zamowilem sobie tester co2. po niedzieli bede wiedzial czy cos nie tak jest
Mam pytanie. Jakie powinno być cisnienie w ukladzie chlodzenia ? golf 3 benzyna

Twarde węże

: czw sty 01, 2015 19:10
autor: pironet
ok 1.5 bar kolega wyżej pisał