T5 brak mocy, ogromny pobór oleju
: pn paź 13, 2014 21:45
Witam!
Jestem posiadaczem VW T5 2.5 TDI 130KM z 2004 roku.
Samochód ma ORYGINALNY przebieg - aktualnie 220 tyś.
Problem tkwi w braku mocy samochodu ( Ok 25 sek do 100km/h) i spalaniem oleju ok 1l/1000km.
Brak mocy jest w nim odkąd go mam. (Ponad rok czasu).
Zaraz po zakupie zrobione zostały wszystkie wycieki, dwumas i pompa wody.
Początkowo zaczęły się problemy z odpalaniem. Autko zimą ciężko paliło. Później już wgl nie chciało odpalać. Wniosek: Do regeneracji wtrysk - Problem rozwiązany.
Następnie auto zaczęło palić co raz więcej oleju - niebieski dym z tłumika. Więc zrobiłem w nim turbinę, wymieniono wszystkie filtry, zmieniono płyny, sprawdzono przepływomierz (sam mechanik stwierdził że na 5 biegu auto wgl nie przyspiesza. A ma skrzynie 6...).
Po odbiorze od mechanika nadal brakuje mocy, a dym z tłumika pozostaje...
Co może być przyczyną braku mocy i palenia takiej ilości oleju?
Posiadam interfejs diagnostyczny. VAG nic nie wykazał.
Posiadam historię samochodu z niemiec:
http://www20.zippyshare.com/v/7545990/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
@
Jeżeli dodałem temat w złym dziale to proszę moderatora o przeniesienie - a nie usuwanie. Jeszcze nie ogarniam poszczególnych działów na forum Co nadrobię w najbliższym czasie.
Dziękuje
Jestem posiadaczem VW T5 2.5 TDI 130KM z 2004 roku.
Samochód ma ORYGINALNY przebieg - aktualnie 220 tyś.
Problem tkwi w braku mocy samochodu ( Ok 25 sek do 100km/h) i spalaniem oleju ok 1l/1000km.
Brak mocy jest w nim odkąd go mam. (Ponad rok czasu).
Zaraz po zakupie zrobione zostały wszystkie wycieki, dwumas i pompa wody.
Początkowo zaczęły się problemy z odpalaniem. Autko zimą ciężko paliło. Później już wgl nie chciało odpalać. Wniosek: Do regeneracji wtrysk - Problem rozwiązany.
Następnie auto zaczęło palić co raz więcej oleju - niebieski dym z tłumika. Więc zrobiłem w nim turbinę, wymieniono wszystkie filtry, zmieniono płyny, sprawdzono przepływomierz (sam mechanik stwierdził że na 5 biegu auto wgl nie przyspiesza. A ma skrzynie 6...).
Po odbiorze od mechanika nadal brakuje mocy, a dym z tłumika pozostaje...
Co może być przyczyną braku mocy i palenia takiej ilości oleju?
Posiadam interfejs diagnostyczny. VAG nic nie wykazał.
Posiadam historię samochodu z niemiec:
http://www20.zippyshare.com/v/7545990/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
@
Jeżeli dodałem temat w złym dziale to proszę moderatora o przeniesienie - a nie usuwanie. Jeszcze nie ogarniam poszczególnych działów na forum Co nadrobię w najbliższym czasie.
Dziękuje