Chłodzenie Silnika 1.8 ABS Problem
: sob sie 30, 2014 18:50
Witam!
Mam cholerny problem z układem chłodzenia i nerwicy już dostaję.
Po ogarnięciu głowicy itd... wymieniłem czujnik temp. cieczy (ESP) i termowłącznik wentylatora (VERNET).
jakieś 2miechy (5000km) wszystko latało, aczkolwiek temperatura na wskaźniku przekraczała 90stopni i wiatrak latał tylko na drugim biegu.
jekieś dwa tygodnie temu nagle bydle zagotowało się :/ więc z miejsca termowłącznik wyjazd wsadziłęm (WAHLER`ka) i z miejsca był stracony, więc następny już jaki kolwiek więc (TOPRAN) wsadziłem załącza przy 90stopiach jest ok, mam wrażenie że nie wpina drugiego biegu, i silnik chodź nie dochodzi do 100stopni na liczniku wrze i wywala płyn, przewody od chłodnicy są cały czas miękkie i czuję w nich powietrze chodź już dawno powinien się odpowietrzyć, dolny przewód przy 90stopniach się nagrzewa czyli termostat też odpada.
Więc czemu się gotuje? może ktoś miał taki psikus w swoim ABSie??
Pomocy bo już nerwicy dostaję :/
Mam cholerny problem z układem chłodzenia i nerwicy już dostaję.
Po ogarnięciu głowicy itd... wymieniłem czujnik temp. cieczy (ESP) i termowłącznik wentylatora (VERNET).
jakieś 2miechy (5000km) wszystko latało, aczkolwiek temperatura na wskaźniku przekraczała 90stopni i wiatrak latał tylko na drugim biegu.
jekieś dwa tygodnie temu nagle bydle zagotowało się :/ więc z miejsca termowłącznik wyjazd wsadziłęm (WAHLER`ka) i z miejsca był stracony, więc następny już jaki kolwiek więc (TOPRAN) wsadziłem załącza przy 90stopiach jest ok, mam wrażenie że nie wpina drugiego biegu, i silnik chodź nie dochodzi do 100stopni na liczniku wrze i wywala płyn, przewody od chłodnicy są cały czas miękkie i czuję w nich powietrze chodź już dawno powinien się odpowietrzyć, dolny przewód przy 90stopniach się nagrzewa czyli termostat też odpada.
Więc czemu się gotuje? może ktoś miał taki psikus w swoim ABSie??
Pomocy bo już nerwicy dostaję :/