układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
: pt cze 13, 2014 22:33
Witam posiadam borę z silnikiem ajm, od jakiegoś czasu na mocno rozgrzanym silniku przy parkowaniu kopertowym kierownica stawia opory przy kręceniu w obie strony i objaw ten występuje sporadycznie.( kiedy wystawię łeb za szybę przy stawianych oporach i skręcanych kołach widać ich drganie) Poproszę o informację co posprawdzać ze wskazaniem od najtańszych do najdroższych rzeczy.
Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię
Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu
Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)
Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię
Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu
Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)