Strona 1 z 1

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: pt cze 13, 2014 22:33
autor: specWROC
Witam posiadam borę z silnikiem ajm, od jakiegoś czasu na mocno rozgrzanym silniku przy parkowaniu kopertowym kierownica stawia opory przy kręceniu w obie strony i objaw ten występuje sporadycznie.( kiedy wystawię łeb za szybę przy stawianych oporach i skręcanych kołach widać ich drganie) Poproszę o informację co posprawdzać ze wskazaniem od najtańszych do najdroższych rzeczy.

Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię

Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu

Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: wt cze 17, 2014 22:48
autor: pironet
jakieś dzwieki przy próbie manewrowania kierą??napinacz sprawny ?pasek jest napięty??

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: ndz cze 29, 2014 01:30
autor: specWROC
Dźwięków brak, czy pasek można napinać w tym modelu?czy tutaj jest jakaś regulacja?

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: wt lip 01, 2014 11:34
autor: tomcio06750
być może zawór w maglownicy się zacina albo masz za mocno dokręconą śrubę regulacji na maglownicy wjedź na kanał weź klucz nasadkę 17 i spróbuj trochę popuścić tę śrubę, nic się nie stanie a być może pomoże ja kiedyś miałem podobnie popuściłem tę śrubę i dużo lżej się kierownicą kręciło i żadnych zacięć już nie było

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: sob lip 05, 2014 16:37
autor: pilkozak
Sprawdź czy płyn w zbiorniczku czasem się nie pieni.

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: sob lip 05, 2014 19:07
autor: przemlin
to jest problem z przekładnią, Zawór w maglownicy.. Jak nie cieknie to nic nie rób, bo jak ci zregenerują to nigdy nie wiadomo...nie ruszaj dopuki nie cieknie chyba ze nie idzie kręcić. Widze po postach twoich że nieźle ta bora Ci sie sypie..ja w mojego g4 tez nieżle kase utopiłem ale głównie zawieszenie no i przekładnia.

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: ndz lip 06, 2014 07:13
autor: Michał_1977
U mnie identyczne objawy powodował luźny pasek.Ciężko się kręciło i z przeskokami.
specWROC, regulacji paska nie ma,ale warto się mu przyjrzeć i ewentualnie wymienić :bajer:

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

: ndz lip 06, 2014 20:04
autor: specWROC
za 4 tysie mam wymianę oleju więc odrazu zmienię pasek, może jakiś ciulowy zamontowałem (20 tys temu- nie pamiętam jaka firma)