Strona 1 z 1

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

: czw maja 15, 2014 17:00
autor: Mattpl
Tak jak w temacie, od czego jest ten wąż pod maską i co w nim płynie? Znajduje się z przodu silnika za wentylatorami.

PS nie wiedziałem w jakim dziale umieścić

Obrazek
Obrazek
Obrazek

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

: czw maja 15, 2014 18:31
autor: areczek0000000
olej do wspomagania kiery

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

: pt maja 16, 2014 01:46
autor: Mattpl
Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

: pt maja 16, 2014 07:51
autor: Michał_1977
Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
To że trzeba zmienić uszczelnienia,po uprzednim spuszczeniu płynu oczywiście :bajer:
Przerzucę do mechaniki,bo z silnikiem diesla i jego problemami,to nie ma nic wspólnego...

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

: pt maja 16, 2014 10:20
autor: Mattpl
Tylko to dość dziwne żeby nagle poszło kilka uszczelnień.
Wyczyszczę z zewnątrz i zobacze, czy znów się spoci.

Dzięki za przerzucenie do odpowiedniego działu. Póki nie wiedziałem co to nie mogłem wybrać odpowiedniego :D
Edytuję prefiks i tytuł na odpowiedni

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

: pt maja 16, 2014 14:14
autor: Michał_1977
Mattpl pisze:poszło kilka uszczelnień.
W takim układzie,trzeba by było wyjąć koszyczek z zaworem ciśnieniowym z pompy i sprawdzić czy nie jest zabrudzonym. Istnieje prawdopodobieństwo,że zaciął się zawór i za wysokie ciśnienie poszło na układ.
Koszyczek z zaworem znajduje się pod tą śrubą ze zdjęcia i on też jest wkręcany. Podczas wykręcania trzeba uważać,żeby nie wystrzelił (jest tam sprężyna) bo części mogą poginąć.

Re: ARL od czego jest ten wąż pod maską?

: pt maja 16, 2014 18:26
autor: areczek0000000
Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
przewody od wspomagania często ciekną lub się pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową,a dlaczego cieknie ze starości po prostu zacisk nie trzyma.Czyli tylko wymiana tych przewodów załatwi sprawę innej opcji nie ma. :crazy:

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

: pt maja 16, 2014 18:40
autor: Michał_1977
areczek0000000 pisze:pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową
A no własnie,autor tutaj musi określić dokładnie miejsce wycieku,bo nie wiemy o jaki łączenia chodzi (choć pisał,że chodzi o uszczelnienia),czy tak jak piszesz,czy łączenie przewodu z pompą,maglownicą itd.
Mattpl, gdyby doszło do tego,że będziesz wyjmował zawór z pompy,to znalazłem zdjęcie poglądowe jak to wygląda w mk2 i mk3,ale w mk4 powinno być podobnie lub tak samo :bajer:
Obrazek

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

: ndz maja 18, 2014 20:45
autor: Mattpl
Leci dalej. Na 1 zdjęciu widać miejsce, w którym ucieka. To takie bardziej błyszczące na prawo łączenia. Dalej jakby patrzeć po tym wężu na następnym łączeniu też to samo. Muszę podjechać w najbliższym czasie do aso.
Dzięki za pomoc ;)