problem z odpowietrzeniem układu .Prosze o porady bo już nie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz9501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 06, 2014 21:56

problem z odpowietrzeniem układu .Prosze o porady bo już nie

Post autor: lukasz9501 » pn maja 05, 2014 23:13

Witam ,jestem uczniem technikum ,staram się wszelkie naprawy orazy wymiany co tylko mi sprzęt pomoże wymieniać itd. Mam audi a3. 1.8 AGN 96 rok z LPG ,auto służy mi jako dojazd do szkoły 20km .Napisałem tu ,ponieważ na forum audi a3 nikt nic nie pisze sensownego . Adminie szukałem pdoobnym tematów ale nie znalazłem , piszę tu ponieważ nie stać mnie w tej chwili na mechanika i staram się dojść do tego sam ,jeśli zdołam . A więc rok temu wymieniłem termostat z płynem,w sobotę gdy wracałem od znajomych temperatura na wskaźniku pokazała 110stopni ,natychmiast zatrzymałem się i sprawdziłem stan płynu oraz wąż dolny od chłodnicy (wąż był zimny) ostygł i ruszyłem dalej ,by wrócić do domu(co chwile zatrzymywałem się jak temp była około 100-111stopni i gasiłem dla schłodzenia) .Gdy już byłem w domu postanowiłem sprawdzićtermostat czy się otwiera ,nagrzałem samochód do 90stopni i co ciekawe termostat puścił i oczywiscie wentylatory się załączyły i odpowietrzyłem układ (dolałem płynu). tego samego dnia miałem odwieść dziewczynę ,więc wyruszyłem na postoju samochód miał 90 stopni (stał pare minut) jak jużruszyłem (pierwsze kilometry) temp wzrosła znowu i musiałem jakoś wrócić do domu. Dzisiaj udało mi się kupić termostat wyższej półki ,wymieniłem go ,zalałem nowy płyn i co ciekawe nie chce mi się odpowietrzyć układ .. termostat nie puszcza , z nawierwu wieje zimne (a jest na max HI) przy temp ponad 90stopni przy odkręconym korku od zbiornika co jakiś czas wywala płyn do góry . Wiem że to może być ale bardzo zapowietrzony układ ,uszczelka pod głowicą lub pompa wody .