Strona 1 z 1

po wymianie uszczelki pod glowica nie odpala

: pt gru 20, 2013 11:14
autor: golfgalik
Witam , mam duzy problem wszyscy zalamuja rece a nie chce sie pozbywac golfa . Otoz jakis czas temu przy pierwszych sniegach odpalilem rano samochod i zaczelo nim strasznie bujac na wolnych obrotach , jak się rozgrzał to bylo juz ok . Po kilku dniach gdy odpaliłem go na zimnym ladnie odpalil gdy podjechalem kawalek do przodu to jak nacisnolem sprzeglo do zgasl , i byl straszny prblem z odpaleniem , powtarzalo sie i powtarzalo az pewnego pieknego dnia juz nie odpalil tylko czsami tak lekko lapal . Dodam ze osotatnio troche mi dymilo z niego na bialo . Samochodzil postal jeden dzien i znowu prubowalem go odpalic i nic zauwazylem ze caly plyn chlodniczy mi zniknol a na dodatek podniosl sie poziom oleju i tez ostatnimi czasy zaczol mi palic z 4 litry benzyny wiecej . Wkoncu kolega przyjechal wzielismy go na chol i probowalem odpalic na pych , odpalil na 15 s wgl nie mial mocy dlawil sie zaczely sie palic wszystkie kotrolki i zaczelo piszczec w niim i zgasl i spod glowicy i kolektor poleciala benzyna i olej z woda . Pojechalem do garazu wymienilem uszczelke pod glowica w oleju bylo kilka litr benzyny a pod pokrywa zaworow bylo duzo wody oleji i benzyny . Wszystko uwstawione nowe swiece kupione kable i tylko prubuje zalapac ale nie odpala . Dodam ze to silnik 1.6 benzyna silnik ABU rok 1993 :crazy: Prosze o pomoc bo szkoda mi go na zlom oddawac :? :-( z góry dzieki :D

po wymianie uszczelki pod glowica nie odpala

: pt gru 20, 2013 16:25
autor: rysiektr
A planowałeś głowicę ? Rozrząd dobrze ustawiłeś ?

po wymianie uszczelki pod glowica nie odpala

: pt gru 20, 2013 21:46
autor: pironet
kolego zmierzył bym kompresję ale przy tak brutalnym odpalaniu mogło pokrzywić korby czy rozwalić głowicę.Jesli kompresja o,to spawdzam rozrzad,jesli rozrzad ok sprawdzam iskrę.Przecież to prosty silnik ale ja stawiam na uszkodzenie mechaniczne.

po wymianie uszczelki pod glowica nie odpala

: pn gru 30, 2013 23:10
autor: KoguT
Skąd benzyna pod pokrywą zaworów? Przecież to jest niemożliwe.

Rozrząd ustawia się w tym silniku tylko na dwa znaki. Jeden na rolce przy wale drugi na rozrządzie. jak jest tak ustawiony to niema bata, zapalić musi.
Sprawdź czy kable dobrze podłączone. Ma być 1,2,4,3. Z tym że kabel z 2 cylindra podłączony u samej góry na aparacie. Zerknij czy dobrze podłączyłeś przewody paliwowe, czy masa jest na silniku i czy wszystkie kostki podpięte.

Jeśli nie skopałeś rozrządu to zapalić musi a jeśli walnięty był rozrząd to trzeba by sprawdzić zawory.

po wymianie uszczelki pod glowica nie odpala

: wt gru 31, 2013 09:20
autor: rysiektr
KoguT,
Co do kolejnosci zaplonu to 1 3 4 2