no wiec tak u mnie silnik zostal spiety ze skrzynia i sprzeglem od 1.8 by narazie nie wymieniac skrzyni tylna lapa od poduszki sie w passacie rozni i po wymianie lapy silnika na taka z 1.8 silnik idealnie pasuje na miejsce 1.8 mimo wiazke mialem z passata b3 z roku 92 i pasuje pozatym ze aby dopasowac to tak by lezalo jak w orginale od razu radze przygotowac lutownice bo niektore kostki wogole przewody byly za krotkie fakt mialem wiazke z calego auta to moglem przedluzac kazda kostke chociaz idealnie wiazka pasuje idealnie w skrzynke bezpiecznikow od golfa, jedynym problemem jaki mi sie trafil i to wariacje obrotomierza ale to latwo naprawic puszczajac jeden przewod z cewki prosto do licznika ja jeszcze tego nie robilem bo nie mam czasu a auta i tak nie uzywam a tak to wszystko plug &play
pompe wyjalem z obudowy irowniez wyjalem wklad z pompy od 1.8 i wklad od 2.0 wlozylem w obudowe od 1. 1.8 i docisnalem to klapa zbiornika ale uwazam ze cos jeszcze jest z tym autem nie tak bo po dluzszym butowaniu dziwnie pracuje i zdarza mu sie zgasnac
a wiec moje pytanie od czego to moze byc dzis bylem sie przejechac dluzszy odcinek i zauwazylem ze przyspiesza normalnie ale jak go sie trzyma caly czas na rownych obrotach to pracuje strasznie nierowno i gasnie czy od czego to moze byc zachowuje sie jak by mu paliwa brakowalo ale nie moge zalozyc obudowy 2.0 i pompy pod zbiornikiem bo u mnie w tej co kupilem w przesylce ulamal sie krociec powrotu paliwa a nie chce by mi sie cos lalo pod autem i nie pokazuje temp na liczniku od czego to moze byc ?od czujnika czy od tej pompy?
napewno wypadalo by wymienic hamulce wierzcie mi mimo ze myslicie ze nie bedziecie jezdzic szybciej niz jezdzicie majac wieksze mozliwosci auta to je wykorzystacie tez mysle nad zmiana hamulcy i skrzyni bo ta jest za krotka
takze przy swapach nie ma co liczyc kosztow
ale sie decydujecie na swap nie patrzac ile to kosztuje albo lepiej sie za to nie brac takie moje zdanie
a co do klimy to na dniach mysle ze w piatek si za to wezme i sprobuje przypasowac lape od kompresora od golfa bo ja narazie klimy nie mam ale planuje fakt najlepszy byly klimatronic dwu strefowy ale by trzeba bylo za duzo kombinowac
a wiec w piatek powiem jak pasuje lapa od 1.8
w razie co chetnie podejme sie kolejnego swapu na 2.0 wiem ze teraz by mi poszlo duzo szybciej bo wiem co i jak a na internecie o takim swapie ciezko znalezc info ale jak bede pytania napewno odpowiem
do swapu potrzebne:
silnik z kolektorami
dwururka dalej idzie pospawac +sonda lambda
alternator
cewka zaplonowa
kompletny filtr powietrza i tu by go wlozyc jest problem bo sie tak ladnie nie miesci w nadwoziu od golfa 3 powod= w passacie b3 filtr jest obrocony o 90stopni w stosunku do tego z golfa ale da sie to upchac pod maska golfa a najprosciej zdjac blotnik i wyciac mala dziure wtedy pasuje i miedzy filtrem a alternatorem zostaje 1 cm ale wystarczy by nie rozwalic obudowy filtra i
wiazka silnika az do skrzynki bezpiecznikow kupujac radze spojrzec bo jest mozliwosc rozpiecia jej przed skrzynka na potrzybiu bodajze a wtedy to nie spasujemy tego ze skrzynka bez lutowania wypadalo by dac linke gazu rowniez z passata fakt idzie zalozyc z golfa i dziala ale jest moim zdaniem za dluga i wyglada jak u mnie pod maska
jesli sie posiada chlodnice duza od wersji z klima to nalezy przelozyc obudowe termostatu na taka od golfa dolny waz wtedy pasuje a gorny nalezy dac z paska bo ma wbudowany powrot do zbiorniczka wiecej problemow nie pamietam najwyzej bede edytowal post by nie robic balaganu na forum
:d