Strona 1 z 1

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: pt paź 18, 2013 07:15
autor: radek108
witam mam przyszłościowe pytanie moze nawet nie tak odlegle jestem wlasnie w trakcie swapu z 1.8 na 2.0 z pasata wszystko ladnie pieknie pasuje z intalacja problemu nie bedzie gdyz w drodze wiazka kompletna z pasata b3 i najwyzej niektore kostki sie przelutuje z golfa ale nurtuje mnie jedna sprawa marzy mi sie klima i teraz pytanie bo nie moge znalezc lapy pod kompresor od klimy z czego taka lape mozna dopasowac z tego co patrzylem to na oko z golfa 3 nie bedzie pasowac chociaz tak by mi bylo najlepiej a wiec pytam was czy tam pasuje tylko lapa z tego silnika wiadomo ten silnik tez byl w corrado ??? pomozcie z gory dzia wiadomo punkty za pomoc poleca
:food:
i jeszcze jedno pytanie nie dotyczace klimy na jednym przewodzie od wysokiego napiecia mam kawalek doczepionego przewodu jakby od wysokiego napiecia ale obciety dokad to moze isc???
i jeszcze jedno mam pompe paliwa z golfa gti 2.0 8v czyli 3 bary czy ona narazie da rade to auto poruszyc czy musze szukac od 9a?

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: pt paź 18, 2013 09:27
autor: Paweł Marek
pompa musi miec koło 6 barów, twoja pewnie ma jakiś tam większy niż nominalny wydatek ale może to niestarczyć dla wrysku mechanicznego . Takich pomp w mk3 niema więc musisz domontować ją pod podłogę z tego auta np co masz silnik, a wówczas do baku pasuje dać małą pompę podającą jak od mk2 na 0.24 bara.Z tym kablem to jeśli tylko owiniety to oby nie był od LPG bo wówczas tego silnika niemasz co brać, ale coś mi swita w góowie że 9A ma jakiś fabrycznie montowany czujnik na kablu zapłonowym tylko nie mam teraz schematu pod ręką, o klimie niech ktoś inny odpowie

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: pt paź 18, 2013 12:08
autor: radek108
czyli kolejny wydatek a czy pompa paliwa 1.2 bo mam tez taka od 1.8 jako mala pompa nie da sobie rady chodzi o ograniczenie wydatku a ten przewod to totalnie pierwsze slysze ze to moze byc od lpg bo nigdzie nie ma wejscia na podanie gazu silnikowi takze mam nadzieje ze mi jakiegos czujnika brakuje i ze nie wpakowalem sie az tak kupujac ten silnik bo on juz siedzi w komore mego golfa i mam braki ktore aktualnie poiszukuje i staram sie uzupelnic by wreszcie ten silnik uslyszec ju tydien stoi i czeka na reszte gratow :D



a co jesli on bylby od lpg ? czy nie da sie tego podlacyc i jezdzic na samej benzynie?

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: sob paź 19, 2013 22:53
autor: Paweł Marek
chodziło mi o to że silnik na wtrysku mechanicznym nie nadaje się do LPG i jeśli LPG było to zwykle rozdzielacz paliwa nie działa.
Z pompą pewnie masz rację możesz zostawić 1.2 w baku niech robi za podnoszącą ale ciśnieniową musisz dołożyć . W sumie tej 1 bar więcej nie zaszkodzi.
A teraz cofam się do pocżątku patrze na schemat i widzę że jest jest to czujnik na kablu zapłonowym I cylindra informujący sterownik silnika o momencie wystąpienia zapłonu na I cylindrze. Podpięty pod styki 27 i 29 tego sterownika plus masa ekranująca. Kolorów kabli na swoim schemacie nie mam a le gdzieś ich końce we wiązce sterownika będą.

Re: swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: ndz paź 20, 2013 08:03
autor: radek108
pompa wysokocisnieniowa zamowiona. a czy mogllbys mi podeslac schmat jakis chociaz troche opisany bo nic nie moge znalezc na necie a jak jest to wcale nie opisany
i z tego co coraz bardziej zaglebiam sie w temat to coraz wiecej mi brakuje niestety mimo ze coraz wiecej czesci zakupuje

moj meil radek-wieczorek@o2.pl

kolego jestem ci winien :pub: za okazana pomoc

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: ndz paź 20, 2013 17:00
autor: jeryk10
Szukać jeszcze raz szukać viewtopic.php?f=73&t=493750" onclick="window.open(this.href);return false; .Pin 33 zielony przewód klima .
.

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: ndz paź 20, 2013 18:10
autor: radek108
to widzialem ale nic z tego nie potrafie wyciagnac:/
dlatego pisalem ze sa schematy ale nie opisane

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: wt paź 22, 2013 20:29
autor: radek108
witam ponownie mam kolejne pytanko bo brakuje mi tylko tego czujnika iskry czy po poskladaniu auto mi odpali czy musze szukac az znajde niestety to nie proste

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: śr paź 23, 2013 20:33
autor: Paweł Marek
może ten tylko logowac się musisz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1043015.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: śr paź 23, 2013 22:04
autor: radek108
wielkie dzia ten schemat pomoze rozwiac moje problemy :D

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: pn paź 28, 2013 08:26
autor: radek108
auto poskladane jezdzi pompe 6 barow przerobilem i zamontowalem w zbiorniku auto pieknie przyspiesza w stosunku do 1.8 dziekuje wam za okazana pomoc temat mozna zamknac

swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: wt paź 29, 2013 22:56
autor: Paweł Marek
swap dość ciekawy mógłbyś coś skrobnąć dla forum szczególnie jak z tą pompą dałeś radę i ew z klimą jeśli ją założyłeś

Re: swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: śr paź 30, 2013 21:57
autor: radek108
no wiec tak u mnie silnik zostal spiety ze skrzynia i sprzeglem od 1.8 by narazie nie wymieniac skrzyni tylna lapa od poduszki sie w passacie rozni i po wymianie lapy silnika na taka z 1.8 silnik idealnie pasuje na miejsce 1.8 mimo wiazke mialem z passata b3 z roku 92 i pasuje pozatym ze aby dopasowac to tak by lezalo jak w orginale od razu radze przygotowac lutownice bo niektore kostki wogole przewody byly za krotkie fakt mialem wiazke z calego auta to moglem przedluzac kazda kostke chociaz idealnie wiazka pasuje idealnie w skrzynke bezpiecznikow od golfa, jedynym problemem jaki mi sie trafil i to wariacje obrotomierza ale to latwo naprawic puszczajac jeden przewod z cewki prosto do licznika ja jeszcze tego nie robilem bo nie mam czasu a auta i tak nie uzywam a tak to wszystko plug &play

pompe wyjalem z obudowy irowniez wyjalem wklad z pompy od 1.8 i wklad od 2.0 wlozylem w obudowe od 1. 1.8 i docisnalem to klapa zbiornika ale uwazam ze cos jeszcze jest z tym autem nie tak bo po dluzszym butowaniu dziwnie pracuje i zdarza mu sie zgasnac

a wiec moje pytanie od czego to moze byc dzis bylem sie przejechac dluzszy odcinek i zauwazylem ze przyspiesza normalnie ale jak go sie trzyma caly czas na rownych obrotach to pracuje strasznie nierowno i gasnie czy od czego to moze byc zachowuje sie jak by mu paliwa brakowalo ale nie moge zalozyc obudowy 2.0 i pompy pod zbiornikiem bo u mnie w tej co kupilem w przesylce ulamal sie krociec powrotu paliwa a nie chce by mi sie cos lalo pod autem i nie pokazuje temp na liczniku od czego to moze byc ?od czujnika czy od tej pompy?

napewno wypadalo by wymienic hamulce wierzcie mi mimo ze myslicie ze nie bedziecie jezdzic szybciej niz jezdzicie majac wieksze mozliwosci auta to je wykorzystacie tez mysle nad zmiana hamulcy i skrzyni bo ta jest za krotka :D takze przy swapach nie ma co liczyc kosztow :D ale sie decydujecie na swap nie patrzac ile to kosztuje albo lepiej sie za to nie brac takie moje zdanie

a co do klimy to na dniach mysle ze w piatek si za to wezme i sprobuje przypasowac lape od kompresora od golfa bo ja narazie klimy nie mam ale planuje fakt najlepszy byly klimatronic dwu strefowy ale by trzeba bylo za duzo kombinowac :D
a wiec w piatek powiem jak pasuje lapa od 1.8
w razie co chetnie podejme sie kolejnego swapu na 2.0 wiem ze teraz by mi poszlo duzo szybciej bo wiem co i jak a na internecie o takim swapie ciezko znalezc info ale jak bede pytania napewno odpowiem

do swapu potrzebne:
silnik z kolektorami
dwururka dalej idzie pospawac +sonda lambda
alternator
cewka zaplonowa
kompletny filtr powietrza i tu by go wlozyc jest problem bo sie tak ladnie nie miesci w nadwoziu od golfa 3 powod= w passacie b3 filtr jest obrocony o 90stopni w stosunku do tego z golfa ale da sie to upchac pod maska golfa a najprosciej zdjac blotnik i wyciac mala dziure wtedy pasuje i miedzy filtrem a alternatorem zostaje 1 cm ale wystarczy by nie rozwalic obudowy filtra i
wiazka silnika az do skrzynki bezpiecznikow kupujac radze spojrzec bo jest mozliwosc rozpiecia jej przed skrzynka na potrzybiu bodajze a wtedy to nie spasujemy tego ze skrzynka bez lutowania wypadalo by dac linke gazu rowniez z passata fakt idzie zalozyc z golfa i dziala ale jest moim zdaniem za dluga i wyglada jak u mnie pod maska :)
jesli sie posiada chlodnice duza od wersji z klima to nalezy przelozyc obudowe termostatu na taka od golfa dolny waz wtedy pasuje a gorny nalezy dac z paska bo ma wbudowany powrot do zbiorniczka wiecej problemow nie pamietam najwyzej bede edytowal post by nie robic balaganu na forum
:d

Re: swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimy:D

: czw paź 31, 2013 20:40
autor: radek108
z czujnika temperatury plynu chlodzacego wychodza dwa przewody jeden idzie do komputera a drugi ?
jak patrze na schemat licznika z golfa to ida dwa do licznika a wedlug schematu jedem idzie do komputera jak to rozwiazac by to pokazalo temperature na liczniku w golfie by czujnik 4 pinowy tu jest dwu pinowy pomozcie auto czas by zaczelo poruszac sie na codzien i czas zaczac zbierac kolejne graty na kolejne mody :D

co do montazu klimy dzis probowalem zalozyc podstawe alternatora z golfa no i skutek byl taki ze lepiej poszukac podstawy kompresora klimy z passata bo ta nie bedzie dzialac