Wymiana uszczelki pod głowica

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: Lexyy » śr wrz 18, 2013 22:14

Witam, czym wyczyścić blok silnika pod nowa uszczelkę, z grubsza poszło ładnie żyletką, nie było dużo brudu ale przy kanałach wodnych nie chce się ładnie wyczyści, czy cała powierzchnia musi błyszczeć jak nowa, głowice mam już zplanowana, chodzi o 1.4 AKV/AEX



Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: JaskoDZA » czw wrz 19, 2013 07:27

Cała głowica ma błyszczeć jak nowa.
Papierem ściernym o grubości 400, później 600



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: xxMAXIMxx » czw wrz 19, 2013 07:37

Albo splanować o minimum, przy okazji będziesz miał pewność że jest równa. Koszt niewielki robiłem u siebie za 30zł.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: Lexyy » czw wrz 19, 2013 08:45

Głowica splanowana chodzi o blok głowicy



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: xxMAXIMxx » czw wrz 19, 2013 09:56

No to tak jak kolega napisał, wyczyść drobnym papierkiem i tyle, jak zmieniałem to tylko rozpuszczalnikiem potraktowałem i jest dobrze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: JaskoDZA » czw wrz 19, 2013 15:19

:pub:



krzychu155
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: krzychu155 » czw wrz 19, 2013 18:33

Ja u siebie to samo, nitro na szmatkę i jazda dookoła ;)



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: Lexyy » pt wrz 20, 2013 18:17

a powi mi ktos do jakiego momentu mam napiac pasec, tzna w ktorym miejscu dokładnie ma byc wskaznik na rolceObrazek



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: xxMAXIMxx » pt wrz 20, 2013 19:27

Niw widziałem takiego patentu jeszcze. Wiem, że pasek ma być napięty do tego stopnia, żeby palcami nie dało się go obrócić więcej niż 90 stopni.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: grandi » pt wrz 20, 2013 20:24

Papier scierny tak jak koledzy pisali , jezli masz ubytki czytaj wzery , trza zastosowac poksyline potem nadmiar usunac szpachelką , i potem jeszcze raz wyszlifować , wymien sobie uszczelniacze koszt 12 zl?.

Wskażnik musi byc w wycieciu tym górnym po obróceniu wału jeden raz , proponowął bym też wymienić pompę

Tylko niech ci napinaczy nie pomyla bo sa dwa typy wygladaja identycznie a roznia sie minimalnie ,


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: Lexyy » sob wrz 21, 2013 13:55

poskręcałem wszystko, rozrzad ustawiłem na znaki, kręcąc za koła pasowe znaki się pokrywają, ale słychać ewidentnie syczenie w okolicach wałka rozrzadu



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: grandi » sob wrz 21, 2013 17:01

to dobrze ze slyszysz motor jeszcze trzyma kompresje , przezegnaj sie zmow paciorek i pal


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Wymiana uszczelki pod głowica

Post autor: Lexyy » sob wrz 21, 2013 20:59

i tak zrobiłem :pub: tylko uszczelkę pod kolektorem wylotowym muszę wymienić bo dwa razy zakręcałem trochę puszcza, jak się zagrzeje to jest ok, dziękuje wszystkim za zainteresowanie, to forum jest jedyne :spam: :grin: :grin: :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości