Strona 1 z 2

Piski po wymianie rozrzadu

: czw wrz 12, 2013 13:31
autor: zsolpyw
Dalem wymienic rozrzad z pompa (octavia 2.0 AQY). Pasek Conti, rolka Febi, pompa Ruville

Po wymianie i rozruchu nic sie w ucho nie rzucilo.
Odpalilem auto rano i slychac piszczenie, ktore przyspiesza wraz z obrotami. Po kilku min. sie uspokaja.

W kolejnym dniu odpalam rano - to samo.

Jak widac piszczenie wystepuje tylko na zimnym silniku.

co to moze byc za powod ? olac to czy jechac na przeglad ??? jesli pojade, silnilk bedzie cieply i napewno piszczec nie bedzie ....

Piski po wymianie rozrzadu

: czw wrz 12, 2013 15:28
autor: luki3485
Myślę że to pasek PK może być do wymiany rano jest wilgotno dlatego ci piszczy. :hmm:

Piski po wymianie rozrzadu

: czw wrz 12, 2013 20:16
autor: agrala
Psiknij WD40 lub woda na pasek wielorowkowy (PK) - mozliwe ze zalozyli go odwrotnie.

Piski po wymianie rozrzadu

: pt wrz 13, 2013 20:12
autor: zsolpyw
Zrzucilem pasek klinowy, piszczy rozrzad.
Auto w serwisie, rano bedzie test.
Na tych podzespolach ponic problemow jeszcze nie mieli, a tu taki zonk :shock:

Piski po wymianie rozrzadu

: sob wrz 14, 2013 09:27
autor: zsolpyw
Serwis wytypowal ze zamontowana rolka napinajaca jest wadliwa.

Jaka jest szanasa na wydarcie kasy od dystrybutora za obsluge serwisowa reklamacji ??? (wymiana wadliwej czesci)

Piski po wymianie rozrzadu

: sob wrz 14, 2013 17:59
autor: agrala
Nikla.
Raczej nie dales auta do serwisu VW bo tam oni sa dystrybutorem czesci.
Jak znam zycie to producent czesci raczej stwierdzi wadliwy montaz i nie uzna reklamacji.

Re: Piski po wymianie rozrzadu

: sob wrz 14, 2013 18:52
autor: XV2
agrala pisze:Psiknij WD40 lub woda na pasek wielorowkowy
Zapraszam do lektury i poczytaniu o zastosowaniu tego preparatu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/WD-40" onclick="window.open(this.href);return false;

Piski po wymianie rozrzadu

: sob wrz 14, 2013 20:54
autor: zsolpyw
Jak mozna wadliwie przyklecic rolke srubkami ? :rotfl:

Piski po wymianie rozrzadu

: ndz wrz 15, 2013 08:10
autor: agrala
XV2, sprobuj kiedys psiknac woda lub WD40 jak bedzie Ci piszczal pasek w aucie to sie przekonasz. Moze nawet byc plak lub plyn do mysia szyb.

Widziales kiedys by jakis mechanik uzywal klucza dynanometrycznego przy rozrzadzie? 99% tego nie robi. Przy rozrzadzie raczej nie ma szans by producent uznal reklamacje. To samo tyczy sie sprzegla czy kola dwumasowego.

Piski po wymianie rozrzadu

: ndz wrz 15, 2013 09:53
autor: norek111
agrala pisze: Widziales kiedys by jakis mechanik uzywal klucza dynanometrycznego przy rozrzadzie? 99% tego nie robi.
To są pazdraki nie mechanicy .
Nie podchodzę nawet do rolki napinającej bez klucza dynamometrycznego .
Jak szpilka rolki jest w pompie wodnej to wystarczy niewielkie przeciągnięcie i pompa do wymiany .

Re: Piski po wymianie rozrzadu

: ndz wrz 15, 2013 10:59
autor: XV2
agrala pisze:XV2, sprobuj kiedys psiknac woda lub WD40 jak bedzie Ci piszczal pasek w aucie to sie przekonasz. Moze nawet byc plak lub plyn do mysia szyb.
Nie stosuje takiej doraźnej naprawy pasek jak się rozciągnął podlega wymianie.

Piski po wymianie rozrzadu

: ndz wrz 15, 2013 14:48
autor: zsolpyw
Przykrecal wszystko mierzac niutony fizjologicznie - przedramieniem. Gdzie pisze ze powinien byc klucz dyno i jakie wartosci ??

Re: Piski po wymianie rozrzadu

: ndz wrz 15, 2013 21:02
autor: norek111
zsolpyw pisze:Przykrecal wszystko mierzac niutony fizjologicznie - przedramieniem. Gdzie pisze ze powinien byc klucz dyno i jakie wartosci ??
zmień mechanika,szukasz rozwiązania i jeszcze płacisz mechanikowi

Re: Piski po wymianie rozrzadu

: pn wrz 16, 2013 07:54
autor: agrala
XV2 pisze:
agrala pisze:XV2, sprobuj kiedys psiknac woda lub WD40 jak bedzie Ci piszczal pasek w aucie to sie przekonasz. Moze nawet byc plak lub plyn do mysia szyb.
Nie stosuje takiej doraźnej naprawy pasek jak się rozciągnął podlega wymianie.
Czy ja napisalem ze w ten sposob naprawia sie pasek?
Podalem tylko jak sprawdzic czy to wina paska PK.