silnik z polo g40 do mk2

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cargo109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:40
Lokalizacja: KBR

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: cargo109 » śr lip 03, 2013 16:21

witam mam pytanie nie wiem czy to odpowiedni dzial ale zaryzykuje:) chodzi mi o silnik z vw polo 1.3 g40 tam chyba jest 130KM nie pytam czy podejdzie do golfa 2 92' (bo tam mozna pewnie wszystko wlozyc kwestia pieniedzy) tylko czy duzo jest z tym roboty przerobek itd czy wszystko pasuje elegancko prosze o odpowiedz z gory dzieki



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: jeryk10 » śr lip 10, 2013 19:26

Nie 130 tylko 112 koni , szczerze nie warto .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Adi wwl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pt lis 23, 2012 14:59
Lokalizacja: warszawa

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: Adi wwl » śr lip 10, 2013 21:45

lepiej wsadzić jakieś 1.8T lub VR6



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: -=ren=- » pn lip 15, 2013 14:11

widziałem co robi takie g40 w mk1 - np z całym czerwonym TDI w a6 - mina k ierowcy audi bezcenna - cytując reklamę. W tej mocy możesz sobie kupić PFa tej samej mocy, ale z g40 coś tam więcej może by się udało podnieść mocy - zależy ile masz "kapusty" na to :D


vwlifestyle.pl
Obrazek

ozzy1979

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: ozzy1979 » pn lip 15, 2013 14:39

-=ren=- pisze:ale z g40 coś tam więcej może by się udało podnieść mocy - zależy ile masz "kapusty" na to
Tylko ile to pozyje, jak wyciśniesz z niego więcej mocy? Według mnie tuning kosiarek nie ma sensu. Jak mawiaja Amerykanie - chcesz więcej mocy, kup większy silnik i to ma sens.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

silnik z polo g40 do mk2

Post autor: -=ren=- » pn lip 15, 2013 14:55

większy silnik większa masa i inne problemy których nie ma w g40 :D z tym "ile to pożyje" gadasz jak Ci co boją się zrobić program w tdi, a od prawie 15 lat ludziska śmigają. A z 1,8T jest kwestia ceny jeszcze... I zupełnie inna klasa auta - inna generacja silnika która może "nie pasować" do klasyka - taki może mieć ktoś punkt widzenia. Na szczęście VW jest mało amerykański i tendencje są zupełnie inne - podpowiem że downsizing jest na topie :P Ale o tym to można by powieśc napisać. Co do pytania autora... Jak z każdym swapem jest sporo roboty i zwykle wyskakuje jakiś temacik o którym się zapomniało lub nie przewidziało. Najlepiej mieć dawcę do dyspozycji. Ktoś by mógł dać znać jak jest ze skrzynką, czy jest podobna czy taka sama jak w mk2. Poza tym schematy są ogólnie dostepne już do obydwu aut i wersji silnikowych, mechanikę da się dopasować, skrynia biegów musiałaby być również od g40 lub innego silnika pochylonego do przodu z rozrusznikiem z tyłu. Należałoby wymierzyć półosie, bo tez nie wiem czy pasują.


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości