Strona 1 z 1

Remont generalny

: pt kwie 26, 2013 12:46
autor: Malik_88
Witam:)
Panowie chciałbym zrobić remont kapitalny:
- silnika
- zawieszenia
- hamulców
Mam golfa 3 z silnikiem z golfa 2 1,6gtd
Ja nie znam sie na tym bo nie mam jakos do tego drygu, dlatego prosze o pomoc ludzi którzy sie znaja:)
Czy mogli byscie mi powiedziec na co zwrócic uwage mechanikowi zeby zrobił?
Auto pomomo swoich lat jest warte tego zeby zainwestowac:)
pozdrawiam i prosze o pomoc:)

Remont generalny

: pt kwie 26, 2013 13:41
autor: przemal
Jeśli remont kapitalny to robić wszystko :hmm:
W zawieszeniu: tuleje wahaczy i belki, sworznie, drążki kierownicze, łożyska, amortyzatory, sprężyny, odboje,
przy hamulcach: tarcze + klocki, bębny + okładziny + cylinderki, reperaturki zacisków, zestawy naprawcze samoregulatora, nowy płyn hamulcowy,
w silniku wszelakie uszczelki, simmeringi, pierścienie tłokowe, tłoki, cylindry, panewki, uszczelniacze zaworowe, głowica do obróbki, rozrząd itp. itd.
Dnia zabraknie żeby wymienić co jeszcze i worka pieniędzy żeby ogarnąć to wszystko :helm:

Kapitalny wszystkiego?

: pt kwie 26, 2013 17:32
autor: ozzy1979
Z prawdziwego zdarzenia? Szykuj tak z 7500 zł. :hmm:

Re: Remont generalny

: pn kwie 29, 2013 17:13
autor: Malik_88
Oooo i o cos takiego mi własnie chodziło hehe:) zapytam własnie mechanika ile bd to wszystko kosztowało :P i typ jak do niego pozagląda myślę ze sie dokładniej określi z cena hehe ale golFicek bd śmigał jak fix :P po remoncie hehehe
:okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej:

Remont generalny

: pn kwie 29, 2013 18:46
autor: Crayzol
Ja przerabiałem kapitalkę wymiana wszystkiego oprócz budy (buda malowana przez poprzedniego właściciela) robiłem wszystko sam (oprócz kapitalki silnika) silnik od golfa III 2.0 16v ABF po kapitalce + parę modów KUPNO+remont 5tys. do tego gwint tysiąc dobre tarcze klocki regeneracja zacisków wspomaganie tuleje swożnie drążki, elementy gumowe, poduszki, nowe przewody hamulcowe + paliwowe, w gruncie rzeczy w golfie II nie ma tego dużo tylko chcąc robić to na naprawdę dobrych częściach musisz przygotować się na spory wydatek koło 10 tys się zakręcisz w zależności w jakich pieniądzach dostaniesz części i czy robisz to sam czy zlecisz komuś innemu. Ale powiem tak gra warta świeczki, lepiej dać 10 tys i mieć pewne auto niż czerupa z zachodu bitego naciąganego i z niewiadomym przebiegiem w którym cały czas coś jest do roboty i nigdy nie wiesz co może Ci się przytrafić.

Remont generalny

: śr maja 01, 2013 08:04
autor: souler
jak ma robić to mechanik to za samą robotę powinien krzyknąć 3 tys zl. zresztą i tak coś spieprzy, a ty zostaniesz z problemami. remont silnika najtrudniejsza rzecz, bo każdy mechanik leci w chu.. przy takim remoncie.

Remont generalny

: śr maja 01, 2013 11:50
autor: Paweł Marek
Malik_88, to są ogromne pieniądze. A zdaje się niewiele znasz szczegółów co faktycznie jest do naprawy. Potrzebna jest dokładna diagnostyka żeby cokolwiek oszacować. Co do samego silnika - uważam że pełny remont niema sensu bo będzie 3 razy droższy od sprawnego silnika używanego i jak kolega wyżej pisze: za dużo przy tym jest do spieprzenia. Czyli nawet jeśli masz na to fundusze to golf III nie jest jeszcze klasykiem w który w ten sposób warto inwestować. Może się opłacać tylko mały remont czyli naprawa głowicy oraz wymiana pierścieni.
Reszty też nie da się oszacować bez weryfikacji co jest do wymiany

Remont generalny

: pt maja 03, 2013 22:48
autor: antekswirol
mnie sam swap ponad 2 tyś wyszedł wtym że kupiłem silnik po remoncie goły słupek tyle co wymieniłem rozrząd pasek klinowy i simering wału od strony skrzyni i uszczelke pod dolotem :) ok 200 zł za to bo częsci po zniżkach ( nie licze roboty)