Strona 1 z 1

1,8 16V dymi na niebiesko

: wt kwie 09, 2013 21:37
autor: Johnatan
Witam. Zauważyłem ze auto dymi na niebiesko ale nie wciąż... nie jest to mocno... a gdy da mu się przygazówke na postoju do 5tyś to dymek wylatuje gdy on schodzi z obrotów.. Sprężanie to 12 12,5 13 12,5. Co może być tego powodem?
Auto jest świeze i nie wiem ile oleju może brać.. Mam do wymiany rozrząd to chcialem wszystko na raz zrobić. Słyszałem o dość skomplikowanym manewrze wymiany gumek w głowicy bez zwalanie głowicy, czy jest opłacalne grzebać sie z tym czy rzadko kiedy gumki pomagają.. dostałem cene uszczelki pod głowicę 60zł gumki 20zł i teraz pierścienie.. 1,8 8v 55zł cylinder, GTI 16v 150zł na cylinder.. nieby to samo mówi sprzedawca ale może być budowa trapezowa lub inna.. czy wymieniać tylko zgarniające pierscienie? Prosze o pomoc. czy pierscienie 8v pasują ?

Re: 1,8 16V dymi na niebiesko

: śr kwie 10, 2013 07:14
autor: Vii
Pewnie można uszczelniacze wymienić bez ściagania głowicy ale skąd wiesz czy prowadnice zaworów są OK? Ja bym ściągnał głowice i zrobił prima sort, a nie robil podwójnie.

1,8 16V dymi na niebiesko

: śr kwie 10, 2013 21:59
autor: piotrek gti_abf
Wymieniaj najpierw uszczelniacze zaworów, koszt nie jest duży, za to duża może być poprawa. Jak by się mu czasem nie poprawiło to wtedy wymień pierścienie. U mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła w 100% :-)

1,8 16V dymi na niebiesko

: czw kwie 11, 2013 06:40
autor: Johnatan
oki czyli. kupie uszczelniacze i uszczelkę pod głowicę. Czy jest aż tak koniecze planowanie głowicy ? Wymienie uszczelkę pod głowicą i gumki i gdyby był nie wypał i wciąż dymił to moge to wszystko rozebrać i na tej samej uszczelce złożyć drugi raz? i czy pierscienie z 8v pasują do 16V ? pozdrawiam.