Kilka razy się ślizga sprzęgło, później jest OK
: pn mar 25, 2013 19:38
Po wymianie sprzęgła, dwumasy, wysprzęglika i pompki bo stara się złamała ( wszystko ORI SACHS) w Golf IV ASZ 130KM i przejechaniu jakiś 10 tyś zauważyłem że czasami ślizga się sprzęgło. A wygląda to mniej więcej tak:
Odpalam auto rano, i jadę normalnie do póki nie osiągnie temp. roboczej,
Później 4 bieg od 1500 RPM i but. Przy 2300 RPM obroty wędrują na 2800 RPM i tak się utrzymują może spadają na 2700RPM, dodam że auto cały czas przyśpiesza po jakiś 2 sek obroty już normalnie lecą dalej.
Następnie 5 bieg i znowu 1500 RPM i but . Przy 2100 RPM obroty idą na 2400 spadają na mniej więcej 2200 i dalej normalnie.
Zrobię może 5 takich przejazdów jeden po drugim i jest ok. Nawet na 6-tce nic się nie ślizga.
Później auto postoi i to samo, uślizgi. Kilka mocnych przegonień auta i jest OK.
Co do wysokości brania pedału sprzęgła to z tego co wiem powinno braż prawie z samego dołu, a bieże powyżej połowy, tak jak stare które miało 250tyś i tamto się wogóle nie ślizgało
Dodatkowo co zauważyłem od razu po wymianie, przy zmianie z 1 na 2 przy mocniejszym ruszaniu czuć szarpnięcie samochodem ( poduchy wszystkie nowe)
Możliwe żeby to było źle odpowietrzone ?
Odpalam auto rano, i jadę normalnie do póki nie osiągnie temp. roboczej,
Później 4 bieg od 1500 RPM i but. Przy 2300 RPM obroty wędrują na 2800 RPM i tak się utrzymują może spadają na 2700RPM, dodam że auto cały czas przyśpiesza po jakiś 2 sek obroty już normalnie lecą dalej.
Następnie 5 bieg i znowu 1500 RPM i but . Przy 2100 RPM obroty idą na 2400 spadają na mniej więcej 2200 i dalej normalnie.
Zrobię może 5 takich przejazdów jeden po drugim i jest ok. Nawet na 6-tce nic się nie ślizga.
Później auto postoi i to samo, uślizgi. Kilka mocnych przegonień auta i jest OK.
Co do wysokości brania pedału sprzęgła to z tego co wiem powinno braż prawie z samego dołu, a bieże powyżej połowy, tak jak stare które miało 250tyś i tamto się wogóle nie ślizgało
Dodatkowo co zauważyłem od razu po wymianie, przy zmianie z 1 na 2 przy mocniejszym ruszaniu czuć szarpnięcie samochodem ( poduchy wszystkie nowe)
Możliwe żeby to było źle odpowietrzone ?