Strona 1 z 1

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

: śr lut 27, 2013 10:24
autor: bartekb85
Witam, kolega kupił golf 4 1999 silnik AGR jak wykazują dokumenty. Natomiast zauważył on ze na bloku ma oznaczenie ASV. Wiadomo ze skrzynia była zmieniana z automatu na manualna. teraz pytania:)
1) jak zidentyfikować jaki to silnik ?
2) jeśli silnik był zmieniany to sterownik silnika też by był od ASV(w vagu pokazuje sterownik od agr) ?
3) z powodu szarpania na niskich obrotach na dwójce zmieniłem na vagu kod bloku engine z 0001 na 00002 czy jakoś tak, problem znikł związany z tą dwójka natomiast jakby gorzej kreci i trzyma niskie obroty na jałowym biegu, aż dziwnie pracuje. Czym to może być spowodowane i jak bym mógł mu podkręcić obroty vagiem ? chodzi o dokładny blok i wartość.

Pozdrawiam

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

: śr lut 27, 2013 11:29
autor: iigAlisArr
1. Na obudowie rozrządu jest jeszcze oznaczenie, ewentualnie po oznaczeniu turbawy jeśli jest fabryczna.

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

: śr lut 27, 2013 12:48
autor: Shmatan
Ja to widzę tak - był zmieniany słupek na asv (te silniki konstrukcyjnie są identyczne, różnią się tylko wydajnością wtryskiwaczy). Jakbyś pojechał do ogarniętego tunera na program to by Ci ocenił czy wtryski są z agr'a czy asv