Strona 1 z 2

czy to UPG

: czw sty 17, 2013 03:37
autor: eskimos1
Witam,
http://w616.wrzuta.pl/film/50CuRjd31Ti/mov00189" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy filmik prezentujący zbiornik wyrównawczy Golfa2 RP ma poszlaki uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
mianowicie te bombelkowanie czy tu występuje o którym często mowa :banghead:
płyn na filmiku rozgrzany - nagrzewnica wyłączona, jeszcze moment by płyn zaczął uciekać :?
węże twarde, niektóre rozrywa(lpg), znika troche płynu innych objawów brak.

czy to UPG

: czw sty 17, 2013 13:11
autor: sgrodnicki
A śmierdzi ze zbiorniczka, jak tak pochodzi trochę samochód, potem go odkręcisz ten korek?

czy to UPG

: czw sty 17, 2013 16:28
autor: eskimos1
tylko glikolem czuć

czy to UPG

: czw sty 17, 2013 17:27
autor: Michał_1977
Buzuje solidnie,niczym w garnku na kuchence gazowej :grin:
Sprawdź na wszelki wypadek ciśnienie sprężania,ale objawy wskazują na UPG.

czy to UPG

: czw sty 17, 2013 21:34
autor: dam18
Filmik mi nie idzie ale radzę sprawdzić króciec przelewowy w chłodnicy, cienki wężyk idący do zbiorniczka wyrównawczego. U mnie też się cholernie gotowało, jak w garnku i winny był ten króciec.

Re: czy to UPG

: czw sty 17, 2013 23:59
autor: Maniek20080
eskimos1 pisze:węże twarde, niektóre rozrywa
Jeśli rozrywa węże to uszczelka. Najlepiej sprawdzić jeszcze ciśnienie sprężania tak jak napisał kolega Michał, wtedy pewność 100%

Re: czy to UPG

: czw sty 24, 2013 16:54
autor: eskimos1
11 9 10 11

czy to UPG

: pn sty 28, 2013 22:29
autor: eskimos1
to bombelkuje czy nie :blush:

czy to UPG

: ndz lut 03, 2013 17:50
autor: Alexandre
jak by była to uszczelka to powinno też bulgotać na zimnym
a jeśli silnik ma swoją temperaturę roboczą to może normalnie płyn Ci się zaczyna gotować
przecież chłodzenie w golfach jest ciśnieniowe tak ?
nie jestem pewien czy dobrze mówię ale sprawdź czy na zimnym tez bulgocze

Wszystko jest ok

: wt lut 05, 2013 19:54
autor: ozzy1979
A tym, którzy po tym filmiku widzą uszkodzona uszczelke pod głowica radze iść do okulisty. Płyn normalnie sie przelewa, w miarę wzrostu obrotów pompy rośnie strumień i wszystko. A to, że paruje?? To chyba normalne!!! Identycznie jest w moim 1,8 GX, a na 1000% wiem, że mam idealną UPG. Tyle, że nie mam LPG. I prosze mi pokazać, gdzie tam jest jakieś bąbelkowanie???

Re: czy to UPG

: śr lut 06, 2013 01:32
autor: eskimos1
Cześć witajcie, oto też właśnie mi chodzi ze widze wszystkie wypowiedzi na forum jakie tyczą "bombelkowania" są autorom znane tylko z teorii, a w praktyce nikt nie stwierdzi bo takiej praktyki nie ma, bądź teorii zna podstawy. Dzięki Alexandre sprawdzę i nakręce jeszcze raz na zimnym. dodam ze może i za słabo dokręciłem ale tym razem ześlizgnął mi wężyk z rurki dorobionej zamiast bajpasu nagrzewnicy. korek na wyrównawczym kompresorem sprawdzony-przepuszcza, ale chyba za wysoko, plynu ostatnmio nie ucieka, po uszczelnieniu pocacej sie ww rurki. nie dymi na bialo chyba ze od wilgoci. termostat 100%ok nic sie nie przegrzewa. pełny obieg otwierany ~90'C.
wszystko o te ciśnienie chodzi.
ps. może i korek jak mówie za wysoko wypuszcza, ale nawet dając nowy jest szansa o ile to uszczelka ze nadal beda jaja.
pytanie nadal to samo, na czasie dodam film za dnia na zimnym.

czy to UPG

: pn lut 11, 2013 18:20
autor: eskimos1
Siema Filmik za dnia, na zimnym silniku, i z nowym płynem.
nadal trochę ubywa.
http://w872.wrzuta.pl/film/0G58Kis9s3M/mov00221" onclick="window.open(this.href);return false;
pytanie to samo. Dzięki

czy to UPG

: pt lut 15, 2013 17:03
autor: mariusz_k90
nie widzę żadnego bombelkowania. płyn może buzować lub kipieć jak odkręcimy korek, tak właśnie działa ciśnieniowy układ chłodzenia.
na twoim miejscu bym sprawdził z innym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jest tam membrana która przy osiągnięciu pewnego ciśnienia upuszcza je, właśnie zeby nie twardniały przewody itp.
pożycz od kogoś korek, albo kup nowy. to jest raczej groszowa sprawa.

czy to UPG

: pt lut 15, 2013 19:24
autor: BolekLodz
Pytanie nr. 1: Czy masz problemy z odpalaniem? Zwłaszcza na zimnym. I np. czy nie trzyma na zimnym b. niskich obrotów? Jak wygląda korek od oleju? Jest na nim osad?

Na filmiku nie widać przedmuchów, ale to nie znaczy, że upg jest szczelna.