Cieknący płyn ze zbiornika oleju od wspomagania i buczenie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TelepatorIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 30, 2012 16:25

Cieknący płyn ze zbiornika oleju od wspomagania i buczenie

Post autor: TelepatorIII » ndz sty 06, 2013 10:39

Witam

Wczoraj w trakcie skręcania kołami podczas jazdy zaczęły być odczuwalne głośne buczenie,tarcie oraz drgania na kierownicy (padał deszcz dość obficie), odgłos wydobywał się przy skręcaniu kół na biegu jałowym na wolnych obrotach jak i po ich zwiększeniu. Po dojechaniu do domu nic nie sprawdzałem, następnego dnia wszystko było tak samo poza plamą oleju na ziemi i obryzganą przestrzenią dookoła korka zbiornika płynu od wspomagania. Wcześniej od kilku dni przy odpalaniu słyszalny był pisk tak jakby pasek, po rozgrzaniu silnika cichł. Cały problem zaczął się od tego ulewnego dnia.
Sam myślałem od samego początku że to pasek ponieważ dość dawno był wymieniany miał prawo piszczeć ze starości a podczas gdy woda zaczęła dostawać się pod niego to problem się nasilił.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Cieknący płyn ze zbiornika oleju od wspomagania i buczenie

Post autor: italiano_83 » ndz sty 06, 2013 11:14

A wywala płyn przez zbiorniczek wyrównawczy to może być zator w układzie wspomagania - wąż się zagiął może trzeba to sprawdzić, tak samo jak poziom płynu .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
TelepatorIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 30, 2012 16:25

Cieknący płyn ze zbiornika oleju od wspomagania i buczenie

Post autor: TelepatorIII » pn sty 07, 2013 19:13

Dobra dzisiaj się wyjaśniło wszystko, wjechałem na podnośnik, wcześniej zakupiłem olej FEBI 06162 zielony mineralny, mojego już prawie nie zostało więc spuściłem stary płyn zalałem na świeżo odpowietrzyłem i patrze a w pompie od strony łożyska cieknie. Miałem okazje kupienia paru pomp od golfa ale niestety żadna nie pasowała. Na razie jakoś jeżdżę bez wspomy. :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości