Węzyki podcisnienia.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

esesman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 27, 2012 19:21

Węzyki podcisnienia.

Post autor: esesman » śr lis 28, 2012 19:09

Jakie najlepsze beda wezyki podcisnienia? Czy to nie ma roznicy? Tak jak oryginalne w oplocie czy jakies silikonowe co widnieja na allegro bajeranckie niebieskie czy tam czerwone xD ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Węzyki podcisnienia.

Post autor: italiano_83 » śr lis 28, 2012 19:40

Bez znaczenie - dopóki mają odpowiedni przekrój wewnętrzny i są odporne na temperaturę i nie "zapadają" się pod wpływem podciśnienia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

esesman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 27, 2012 19:21

Węzyki podcisnienia.

Post autor: esesman » śr lis 28, 2012 19:42

to chyba jednak wybiore te w oplocie jak oryginal, jakos bede bardziej przekonany :) dzieki wielki!



esesman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 27, 2012 19:21

Re: Węzyki podcisnienia.

Post autor: esesman » śr lis 28, 2012 21:41

Jeszcze chcialem zapytać o wymiary bo o ile wiem tam są dwa rodzaje tych wężyków:) jakie co wymiary ich?

Moze ktos wymienial i wie mniej wiecej ile kupić ich?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości