Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » sob lis 24, 2012 20:11
Witam
To tak mam Golfa IV 1.9 TDI 1999r i mam z nim mały problem
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
Gdy np jade w mieśce 50-60 i zaczynam hamować prędkość spadnie do 0-7km/h to zaczyna strasznie szarpać silnikiem aż się wszystko trzęsie przez jakieś kilka sekund (6-8s).
Dzieje się to głównie na ciepłym silniku.
Wiecie co to może być ??
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » ndz lis 25, 2012 19:48
Nikt nic niedoradzi ?
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
Golf4444
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 77
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 23:31
- Lokalizacja: Krotoszyn/Wieruszów / Lodz
Post
autor: Golf4444 » ndz lis 25, 2012 21:04
Trzesie jak masz bieg jałowy? Jezeli tak to ja bym postawił na dwumas.
Golf IV 1.9 TDi 90ps + wtryski asv = 116 ps + soft = [b]140 ps 303 Nm. Highline[/b]
-
muszkatobiasz
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Post
autor: muszkatobiasz » pn lis 26, 2012 00:31
witam! napisz cos więcej na ten temat, co to za szarpanie samym silnikiem na luzie czy w czasie jazdy czy samo przechodzi?
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » pn lis 26, 2012 10:40
Na zimnym silniku jest wszsytko w porządku.
Problemy zaczynają się dopiero jak silnik jest na grzany. Podczas płynnej jazdy z miasta do miasta wszsytko jest ok silnik pracuje normlanie i nic nieczuć żeby szarpał. Problemy pojawiają się dopiero na niskich obrotak np. gdy hamuje przed światłami i gdy auto już prawie staje to zaczyna nim szarpać jest to bardzo odczuwalne przez jakieś 5-7 sekund i po tym czasie drgania ustają. Podczas ruszania nie odczówam takich drgań więc dzieje się tak tylko przy hamowaniu.
Dodam jescze że jak ostatnio otworzyłem maskę przy uruchominym silniku to zauważyłem że strasznie ten silnikiem szarpie, rzuca(na ciepłym silniku), bo na zimnym pracuje całkiem dobrze).
Dzieje się tak gdy dojeżdzam do świateł na biegu ze wciśniętym sprzęgłem oraz jak jest na luzie.
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
muszkatobiasz
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Post
autor: muszkatobiasz » pn lis 26, 2012 20:13
Podejrzewam że to może byc pompa wtryskowa albo któryś wtrysk! a jak jest nagrzany 90stopni to gorzej zapala?
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » pn lis 26, 2012 20:49
jak jest nagrzany (90 stopni) to odpala odrazu, wogle się nie dusi. Wszystko jest jaknajbardziej ok przy odpalaniu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
muszkatobiasz
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Post
autor: muszkatobiasz » pn lis 26, 2012 20:59
A jakiś chip jest podpiety?
-
muszkatobiasz
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Post
autor: muszkatobiasz » pn lis 26, 2012 21:53
Może byc tez nastawnik pompy wtryskowej! czesto to sie dzieje?
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » wt lis 27, 2012 10:53
muszkatobiasz
nie niema podpiętego żadnego chipa
a da rade jakoś samemu sprawdzić ten nastawnik pompy wtryskowej ?
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
muszkatobiasz
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Post
autor: muszkatobiasz » wt lis 27, 2012 21:15
Możesz odpiąć impulsator ten w skrzyni biegów i wtedy sie przejechac tylko ze niebedziesz miał pokazywanej pretkosci w liczniku, jak bedzie dobrze to nastawnik! ale niezawsze sprawdza się ta metoda. wtyczka z tyłu skrzyni koło pół osi napedowej od strony silnika.
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » czw lis 29, 2012 10:32
Ok dzisiaj to przetestuje i dam znać co i jak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
KOSA1987
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
- Lokalizacja: Miastko
-
Kontakt:
Post
autor: KOSA1987 » czw lis 29, 2012 12:55
stawiam na nastawinik. Albo ktoś się wpioł rezystorem w pompę zeby miał lepszego kopa. Vagiem sprawdz dawkę 3-5 właściwa. Jak bedzie 1,5 i mniej to właśnie taki bedziesz miał objaw
-
tomcio-91
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 152
- Rejestracja: śr lut 29, 2012 19:36
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: tomcio-91 » pt lis 30, 2012 17:17
Byłem u fachowca wymienił mi koło dwumasowe zapłaciłem z robotą 1500zl i powiem wam że teraz silnik pracuje idalnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wiec to było przyczyną w moim przypadku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości