2E, Nie chce jechać po rozgrzaniu, strzela w filtr
: wt paź 30, 2012 20:07
Witam.
Pisze w imieniu kolegi który ma konto na tym forum, ale nie ma zbytnio czasu na przeglądanie.
Otóż sprawa jest następująca. Po SWAPie silnika z AAM na 2E pojawił się problem.
Wymieniona została kompletna wiązka, sonda, pompa paliwa, przepływka no i oczywiście silnik.
Mianowicie silnik po zagrzaniu nie chce odpalać, a jak odpali to nie chcę się wkręcać, jest bardzo słaby - ogólnie nie da się jechać.
W aucie jest LPG, jak się uda przerzucić na nie to auto idzie dobrze, nie ma żadnych problemów.
Najgorsze jest to że ciężko przełączyć na LPG, bo auto strzela w dolot i wyrywa BLOS'a.
Czy już mu rozwaliło przepływke to nie wiem, ale podobno klapka chodzi płynnie.
Niestety w aucie nie ma gniazda OBD, więc nie da się sprawdzić błędów.
Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Jak jakaś informacja może Was naprowadzić to ja dopytam i napisze.
EDIT: Problem rozwiązany. Okazało się że klapka się czasem przycinała i wariował...
Pisze w imieniu kolegi który ma konto na tym forum, ale nie ma zbytnio czasu na przeglądanie.
Otóż sprawa jest następująca. Po SWAPie silnika z AAM na 2E pojawił się problem.
Wymieniona została kompletna wiązka, sonda, pompa paliwa, przepływka no i oczywiście silnik.
Mianowicie silnik po zagrzaniu nie chce odpalać, a jak odpali to nie chcę się wkręcać, jest bardzo słaby - ogólnie nie da się jechać.
W aucie jest LPG, jak się uda przerzucić na nie to auto idzie dobrze, nie ma żadnych problemów.
Najgorsze jest to że ciężko przełączyć na LPG, bo auto strzela w dolot i wyrywa BLOS'a.
Czy już mu rozwaliło przepływke to nie wiem, ale podobno klapka chodzi płynnie.
Niestety w aucie nie ma gniazda OBD, więc nie da się sprawdzić błędów.
Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Jak jakaś informacja może Was naprowadzić to ja dopytam i napisze.
EDIT: Problem rozwiązany. Okazało się że klapka się czasem przycinała i wariował...