Witam.
Pisze w imieniu kolegi który ma konto na tym forum, ale nie ma zbytnio czasu na przeglądanie.
Otóż sprawa jest następująca. Po SWAPie silnika z AAM na 2E pojawił się problem.
Wymieniona została kompletna wiązka, sonda, pompa paliwa, przepływka no i oczywiście silnik.
Mianowicie silnik po zagrzaniu nie chce odpalać, a jak odpali to nie chcę się wkręcać, jest bardzo słaby - ogólnie nie da się jechać.
W aucie jest LPG, jak się uda przerzucić na nie to auto idzie dobrze, nie ma żadnych problemów.
Najgorsze jest to że ciężko przełączyć na LPG, bo auto strzela w dolot i wyrywa BLOS'a.
Czy już mu rozwaliło przepływke to nie wiem, ale podobno klapka chodzi płynnie.
Niestety w aucie nie ma gniazda OBD, więc nie da się sprawdzić błędów.
Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Jak jakaś informacja może Was naprowadzić to ja dopytam i napisze.
EDIT: Problem rozwiązany. Okazało się że klapka się czasem przycinała i wariował...
2E, Nie chce jechać po rozgrzaniu, strzela w filtr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Re: 2E, Nie chce jechać po rozgrzaniu, strzela w filtr
Doradź koledze niech tego nie naprawia przez podpiłowywanie klapki gdyby mu się przycinanie powtórzyło bo przepływka straci charakterystykę a są bardzo drogie. Niech zdejmuje denko po rozwierceniu nitów i nagina ułożyskowanie aż do skutku aż przestanie ocierać
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości