Strona 1 z 1

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

: czw paź 11, 2012 21:12
autor: damusto
Witajcie chcialbym ustalic jak powinny wygladac poprawne proporcje wartosci sily hamowania miedzy przednimi i tylnymi kolami.
I jaka jest nominalna roznica w efektywnosci miedzy bebnem i tarcza na tyle. I czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

: pn paź 15, 2012 10:44
autor: stonefree
Jak dobrze pamiętam w MK2 wychodziło około 2,0 - 2,1 kN na przodzie, 0,9-1,1 kN na tyle.
damusto pisze:czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?
Co masz na mysli?

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

: pn paź 15, 2012 12:16
autor: damusto
zastanawiam sie czy jesli wymienie tyl na tarcze, zwiekszajac sile hamowania, czy nie zacznie mi blokowac kol i zarzucac tylkiem.
Zakladam ze temat jest do rozegrania ale nie wiem czy gra jest warta swieczki - brakuje mi informacji zeby zdecydowac.
Kupilem nieco walniete, niesprawne, autko wiec nie bardzo mam jak sam sprawdzic jak to teraz jest. No i nie mam doswiadczenia, nie wiem jaka autko ma tolerancje...

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

: pn paź 15, 2012 13:03
autor: jhosef
Bez korektora siły hamowania będzie blokować. Nie wiem jak tam w mk1 ale w mk2 korektora nie było przy słabszych bębnach z tyłu (180 mm) i słabszych silnikach.

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

: pn paź 15, 2012 17:30
autor: damusto
A czy wiemy dokladnie w ktorych modelach korektor sie pojawil ? moze to(ich parametry) bedzie wskazowka ?