Gaznik Pierburg 2EE a 2E-E Zdjecia
: pn paź 08, 2012 19:32
Mam pytanie potrzebuje wiedzieć czym różni się gaźnik 2EE a 2E-E ponieważ mam problem z podłączeniem przewodów powietrza, w 2E-E mam podłączone inaczej niż w 2EE.
Jak dla mnie to jest dziwnie podłączone na zdjęciach 2E-E
Jest problem z odpalaniem na zimnym, wystarczy dac troszke gazu i odpala wydaje mi sie ze jest to spowodowane nie działającym nastawnikiem przepustnicy który nie wysówa się podczas odpalania i dodawania gazu poprostu musze sobie sam trzoke gazu dodac i odpala, jak widac na zdjeciach nastawnik przepustnicy jest podłączony dwa razy do gaznika. Na ciepłym pali i jezdzi bez problemu. Obroty nie faluja silnik chodzi bardzo równo bez szarpnięc. Nastanik przepustnicy nie działa a jakos wszystko jest ok poza odpalaniem na zimnym. Jesli ktoś wie to prosze o napisanie jak mają byc podłączone przewody powietrza tak jak na zdjęciach? dzięki.
Jak dla mnie to jest dziwnie podłączone na zdjęciach 2E-E
Jest problem z odpalaniem na zimnym, wystarczy dac troszke gazu i odpala wydaje mi sie ze jest to spowodowane nie działającym nastawnikiem przepustnicy który nie wysówa się podczas odpalania i dodawania gazu poprostu musze sobie sam trzoke gazu dodac i odpala, jak widac na zdjeciach nastawnik przepustnicy jest podłączony dwa razy do gaznika. Na ciepłym pali i jezdzi bez problemu. Obroty nie faluja silnik chodzi bardzo równo bez szarpnięc. Nastanik przepustnicy nie działa a jakos wszystko jest ok poza odpalaniem na zimnym. Jesli ktoś wie to prosze o napisanie jak mają byc podłączone przewody powietrza tak jak na zdjęciach? dzięki.