Koła pasowe 16V
: śr wrz 12, 2012 12:46
Cześć. Mam następującą sytuację:
zakładam do 16V PL wspomaganie kierownicy. Wspomaganie wyciągałem z jakiegoś 1,8, wziąłem wszystko, razem z kołami pasowymi. U mnie w samochodzie jest następujący układ: jedno koło pasowe na wale korbowym, podwójne koło na pompie wody oraz koło na alternatorze. Wczoraj założyłem pompę wspomagania i co się okazuje, koło pompy jest na jednej linii z podwójnym kołem od pompy wody. Te koła co przywiozłem razem ze wspomaganiem do niczego nie pasują. I teraz moje pytanie: czy pompa wspomagania może być "zasilana" od koła pompy wody? Proponowane rozwiązanie przedstawia schemat poniżej. Nr1 to oczywiście koło na wale, nr2 to alternator, nr3 to pompa wody a nr4 to wspomaganie. Czy mogę zastosować takie rozwiązanie? Tzn wiem, ze mogę, bo czemu nie, ale czy ktoś może stosował taki układ i ma jakieś doświadczenia?
zakładam do 16V PL wspomaganie kierownicy. Wspomaganie wyciągałem z jakiegoś 1,8, wziąłem wszystko, razem z kołami pasowymi. U mnie w samochodzie jest następujący układ: jedno koło pasowe na wale korbowym, podwójne koło na pompie wody oraz koło na alternatorze. Wczoraj założyłem pompę wspomagania i co się okazuje, koło pompy jest na jednej linii z podwójnym kołem od pompy wody. Te koła co przywiozłem razem ze wspomaganiem do niczego nie pasują. I teraz moje pytanie: czy pompa wspomagania może być "zasilana" od koła pompy wody? Proponowane rozwiązanie przedstawia schemat poniżej. Nr1 to oczywiście koło na wale, nr2 to alternator, nr3 to pompa wody a nr4 to wspomaganie. Czy mogę zastosować takie rozwiązanie? Tzn wiem, ze mogę, bo czemu nie, ale czy ktoś może stosował taki układ i ma jakieś doświadczenia?