Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Post autor: kubek_0071 » czw wrz 06, 2012 07:23

Witam,
potrzebuję informacji odnośnie paska wieloklinowego, a dokładnie do czego służy rzecz zaznaczona na zdjęciu. Z góry dzięki za informację.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Post autor: Borys » czw wrz 06, 2012 07:47

kubek_0071 pisze:Witam,
potrzebuję informacji odnośnie paska wieloklinowego, a dokładnie do czego służy rzecz zaznaczona na zdjęciu. Z góry dzięki za informację.

to jest pompa wody



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Post autor: kubek_0071 » czw wrz 06, 2012 07:52

Tak też właśnie myślałem, a teraz pytanko aby ja wymienić należy wykręcić 3 śruby na imbusa które się tam znajdują czy jest to bardziej złożona sprawa. Bo leci mi stamtąd płyn chłodniczy.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Post autor: MaciekV5 » czw wrz 06, 2012 09:02

Wymieniałem pompę w innym silniku akurat ale nie sądzę żeby były istotne różnice... spuszczasz płyn, odkręcasz śruby, czyścisz powierzchnię styku pompy z silnikiem ze starej uszczelki/silikonu. Zakładasz nową pompę z uszczelką i/lub z tą specjalną pastą uszczelniającą VW, dokręcasz odpowiednim momentem no i na koniec pasek i zalanie płynem.



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Pasek wieloklinowy bora v5 2,3 1998 r.

Post autor: kubek_0071 » pt wrz 07, 2012 11:26

a mam jeszcze pytanie odnośnie poluzowania napinacza?
Na napinaczu jest śruba i teraz pytanie żeby poluzować pasek trzeba poluzować śrubę ? Czy jest na to inny sposób? a jak ją trzeba poluzować to w którą stronę w prawo czy w lewo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości