Ceny kilku części oraz wymiany (mniej więcej)
: wt wrz 04, 2012 18:48
Witam, chciałbym dowiedzieć się "orientacyjnie" o koszt poszczególnych części, oraz robocizny tj wymiany choć w tej kwestii co miasto to inne ceny, a nawet co mechanik to inne ceny. Chodzi konkretnie o Golfa drugiej generacji, z roku 1991, silnik benzynowy 1.6 oznaczenie PN (70km/51kW)
-Komplet rozrządu + pompa wody oraz robocizna
-Komplet sprzęgła + robocizna
-Usunięcie luzów na lewarku zmiany biegów (podobno wystarczy jakiś zestaw naprawczy, cięzko to powymieniać? Postaram się ogarnąć fotkę, gdzie zauważyłem luzy - od komory silnika)
-Wymiana tarcz wraz z klockami przód + bębny tył (ewentualnie koszt wymiany wszystkich przewodów hamulcowych, co prawda tylko sztywne nadają się do wymiany ale lepiej zrobić już całość)
-Nowe amortyzatory przód + tył (jakieś lepsze, żeby za 5 tysięcy nie były znów do wymiany, wymiana prawdopodobnie we własnym zakresie)
-Przewody W.N, kopułka rozdzielacza, paluch rozdzielacza, świece zapłonowe (wymiana we własnym zakresie w tym przypadku)
-Wymiana uszczelki głowicy, oraz wszystkich innych uszczelek w silniku, trochę zalany olejem...
-Wymiana poduszek silnika oraz skrzyni biegów - szarpie po puszczeniu gazu, szczególnie 1 i 2, a wsteczny nawet przy przytrzymywaniu gazu. Generalnie nie da się hamować silnikiem przed skrzyżowaniem, trzeba na wciśniętym sprzęgle...
-Wymiana kompletnego wydechu - ten ma już dużo km, i zaczyna mieć przedmuchy w kilku miejscach. Czy podejdzie coś o lepszym, bardziej basowym brzmieniu, najlepiej końcowy z dwururką? Bo jeśli nie, to pospawam ten, wymiane planuję tylko jeśli da sie osiągnąć lepsze, basowe brzmienie
Tyle z najważniejszych usterek, teraz trochę drobiazgów
-Naprawa tylnej wycieraczki - spryskiwacz działa, wycieraczka nie rusza. Sprawdzę jeszcze miernikiem kable, jeśli nie one to pewnie silniczek padł.
-Linki do szyb bocznych tylnych - prawa + lewa
-Oryginalny dolot z nadkola, najlepiej kompletny lub może da się założyć coś ładniej wygladającego?
-Ustawienie zapłonu
Jak o czymś zapomniałem to dopisze. Z góry dzięki
-Komplet rozrządu + pompa wody oraz robocizna
-Komplet sprzęgła + robocizna
-Usunięcie luzów na lewarku zmiany biegów (podobno wystarczy jakiś zestaw naprawczy, cięzko to powymieniać? Postaram się ogarnąć fotkę, gdzie zauważyłem luzy - od komory silnika)
-Wymiana tarcz wraz z klockami przód + bębny tył (ewentualnie koszt wymiany wszystkich przewodów hamulcowych, co prawda tylko sztywne nadają się do wymiany ale lepiej zrobić już całość)
-Nowe amortyzatory przód + tył (jakieś lepsze, żeby za 5 tysięcy nie były znów do wymiany, wymiana prawdopodobnie we własnym zakresie)
-Przewody W.N, kopułka rozdzielacza, paluch rozdzielacza, świece zapłonowe (wymiana we własnym zakresie w tym przypadku)
-Wymiana uszczelki głowicy, oraz wszystkich innych uszczelek w silniku, trochę zalany olejem...
-Wymiana poduszek silnika oraz skrzyni biegów - szarpie po puszczeniu gazu, szczególnie 1 i 2, a wsteczny nawet przy przytrzymywaniu gazu. Generalnie nie da się hamować silnikiem przed skrzyżowaniem, trzeba na wciśniętym sprzęgle...
-Wymiana kompletnego wydechu - ten ma już dużo km, i zaczyna mieć przedmuchy w kilku miejscach. Czy podejdzie coś o lepszym, bardziej basowym brzmieniu, najlepiej końcowy z dwururką? Bo jeśli nie, to pospawam ten, wymiane planuję tylko jeśli da sie osiągnąć lepsze, basowe brzmienie
Tyle z najważniejszych usterek, teraz trochę drobiazgów
-Naprawa tylnej wycieraczki - spryskiwacz działa, wycieraczka nie rusza. Sprawdzę jeszcze miernikiem kable, jeśli nie one to pewnie silniczek padł.
-Linki do szyb bocznych tylnych - prawa + lewa
-Oryginalny dolot z nadkola, najlepiej kompletny lub może da się założyć coś ładniej wygladającego?
-Ustawienie zapłonu
Jak o czymś zapomniałem to dopisze. Z góry dzięki