Po wymianie uszczelki pod głowicą czasem gaśnie
: pn sie 27, 2012 21:23
Witam, mam następujący problem, silnik to 1.8 AAM, miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą i teraz autko czasem przy dojezdzaniu gdzieś mała predkoscią, i wciśnieciu sprzęgła na biegu potrafi zgasnąć. Problemu nie miałem przed remontem, teraz sporadycznie takie coś się dzieje. Czyżby mechanik mogł coś przestawić w silniczku krokowym przy demontażu i montażu?
Może trzeba coś podregulować albo reset komputera by pomógł? Dodam ,że w momencie gdy padłą mi uszczelka i wylało płyn przez zbiorniczek na wiązkę przewodów, to na zapłonie cały czas mi coś buczało przy monowtrysku, domyślam się ze właśnie owy silniczek krokowy cały czas chodził, więc może jakieś zwarcie nastąpiło i się przestawił?
Generalnie autko ma normalne obroty na zimnym i ciepłym, żadnych falowań nie zauważyłem, tylko te sporadycznie gaśnięcia się pojawiły.
Prosiłbym o jakieś wskazówki , może jakaś pierdółka a dopiero w ostateczności podskoczę do gościa co robił remont.
Może trzeba coś podregulować albo reset komputera by pomógł? Dodam ,że w momencie gdy padłą mi uszczelka i wylało płyn przez zbiorniczek na wiązkę przewodów, to na zapłonie cały czas mi coś buczało przy monowtrysku, domyślam się ze właśnie owy silniczek krokowy cały czas chodził, więc może jakieś zwarcie nastąpiło i się przestawił?
Generalnie autko ma normalne obroty na zimnym i ciepłym, żadnych falowań nie zauważyłem, tylko te sporadycznie gaśnięcia się pojawiły.
Prosiłbym o jakieś wskazówki , może jakaś pierdółka a dopiero w ostateczności podskoczę do gościa co robił remont.