mk2 1.8rp + lpg powyzej 3 tys obrotow tracil moc na lpg zalozylem dolot z grila i odzyskal moc i to calkiem niezla

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ale jak bylo z nadkola to mocy powyzej 3 tys obrotow nie mial.Paweł Marek pisze:przytkać wlot ??? i odebrać silnikowi dużo mocy. Metoda stosowane przez dawniejszych kiepskich gazowników - byle na wolnych auto chodziło a co w czasie jazdy to już nie ich sprawa.
Trzeba dodać LPG do mieszanki a nie zdławiać silnik. Po prostu właściwa regulacja jest potrzebna i nic więcej.
fire&fice, wlot z grila to nie najlepszy pomysł, bo wówczas faktycznie w czasie jazdy za dużo powietrza leci w dolot, i ilość powietrza wpadającego zależy od szybkości jazdy. Więc lepiej dolot rób jak było w oryginale - z nadkola
filtr jest ori nic nie bylo majstrowane. Gaz ustawialem sam inaczej nie chodzi, dziwi mnie tylko ze dawka musi byc tak mocno wykrecona, no i te oslabienie na wyzszych obrotachPaweł Marek pisze:nie z tego powodu. Z powodu złej regulacji albo dlatego że gazownik zamontował jeszcze jakąś zwężką w dolocie np pod filtrem powietrza. Rozbierz dolot doprowadź wszystko do stanu jak był fabrycznie (jeśli znajdziesz jakieś modyfikacje) a potem regulacja
zestaw nmaprawczy byl niedawno wymieniony dawke dosc mocno musialem wykrecic bo nie chcial wejsc na obroty , potem napiecie membran i czulosc. hmm. czemu nie ciagnie powyzej tych 3000 obrotow?Paweł Marek pisze:znasz zasady regulacji? Którą śrubę wykręciłeś, i czy parownik nie jest stary - wytrzymują jakieś 80 tysięcy na jednym zestawie membran
A jak to zrobic?johnny_b4 pisze:jak chcesz żeby Ci nie gasł gdy dmucha w rurę podczas jazdy to trzeba zrobić kompensacje parownika
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości