Dokręcenie głowicy 1.6 ABU - problem
: czw lip 19, 2012 21:23
Witam wszystkich,
dziś dokręcając głowicę strzeliłem gafę i nie wiem jak z tego wybrnąć. Otóż składając silnik dokręciłem głowicę w pierwszym etapie na 90nm. Sam dziwię się dlaczego tak ustawiłem klucz, ponieważ robiłem to już kilkukrotnie w Golfie. Głowica jest po regeneracji, była planowana, uszczelniana (nie była pęknięta).
Prośba o radę, co w tej sytuacji zrobić? Czy dokręcić jeszcze jakimś większym momentem - jakim? Może zluzować śruby i pojechać od nowa wg prawidłowych wartości?
dziś dokręcając głowicę strzeliłem gafę i nie wiem jak z tego wybrnąć. Otóż składając silnik dokręciłem głowicę w pierwszym etapie na 90nm. Sam dziwię się dlaczego tak ustawiłem klucz, ponieważ robiłem to już kilkukrotnie w Golfie. Głowica jest po regeneracji, była planowana, uszczelniana (nie była pęknięta).
Prośba o radę, co w tej sytuacji zrobić? Czy dokręcić jeszcze jakimś większym momentem - jakim? Może zluzować śruby i pojechać od nowa wg prawidłowych wartości?